آرزوی خاص ستاره جدید بارسلونا

رافینیا ستاره جدید و برزیلی بارسلونا، در آخرین مصاحبه خود آرزوی خاصی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رافینیا ستاره جدید و برزیلی بارسلونا که به تازگی قرارداد خود را با بلوگرانا امضا کرده است،‌ در آخرین مصاحبه خود آرزوی جالبی کرد. او در نخستین صحبت‌های خود با رسانه باشگاه اطهار کرد که دوست دارد همانند نیمار و رونالدینهو دو ستاره‌ برزیلی سابق بارسلونا خوش بدرخشد.

رافینیا گفت: "بازی کردن در برای بارسلونا برای من یک رویا بود، درست مانند خانواده و دوستانم. هرکسی که من را در کودکی می دید از آرزوی من باخبر بود و این انتقال برای من به مثابه تحقق رویای دوران بچگی است. حالا من می خواهم به بارسلونا کمک کنم تا دوباره به همان تیم همیشگی تبدیل شود. من از آن دسته بازیکنانی هستم که واقعا می‌خواهم برنده شوم و قبول شکست در زمین فوتبال برایم بسیار سخت است. من بازیکنی هستم که همیشه برای بردن در مسابقات در طول فصل، جلسات تمرینی و پیشرفت کردن نسبت به خودم مبارزه می کنم.

برای من افتخار بزرگی است که در در سال های پیش رو برای بارسلونا بازی کنم. من آنچه رونالدینیو در گذشته در لباس بارسا انجام داده بود را دیدم، سپس نوبت درخشش نیمار رسید... یک برزیلی دیگر که به بارسا آمد و عملکردش مایه افتخار بود، پس من امیدوارم نیمی از کارهایی که آنها در اینجا انجام دادند را برای بارسلونا تکرار کنم."

 

دیدگاه تان را بنویسید