روز پایانی و شلوغ نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال با حضور سرخابی‌ها

دو مدیر استقلال و پرسپولیسی و رئیس اسبق فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال، امروز (دوشنبه) 20 تیر 1401 بهروز منتقمی سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس تهران و امیرواعظی آشتیانی مدیرعامل اسبق استقلال نیز برای حضور در این مجمع ثبت نام کردند.

مهدی تاج

مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران به صورت اینترنتی در انتخابات پیش روی ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد تا به عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های در اختیار گرفتن این سمت معرفی شود. البته برخی رسانه‌ها نیز حضور او در انتخابات را غیر قانونی اعلام کرده‌اند. منصور قنبرزاده که از وی به عنوان نایب رئیس دوم مهدی تاج در انتخابات فدراسیون یاد می‌شود نیز وارد ساختمان فدراسیون شد. تاج نیز به صورت اینترنتی ثبت نام کرده بود.

بهروز منتقمی

منتقمی با حضور در محل فدراسیون در انتخابات ثبت نام کرد. منتقمی سابقه سرپرستی باشگاه پرسپولیس و ریاست کمیسیون بازاریابی کمیته ملی المپیک را در کارنامه دارد.

امیرواعظی آشتیانی

امیررضا واعظی آشتیانی، مدیرعامل پیشین استقلال و رییس پیشین فدراسیون دوچرخه سواری برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال وارد ساختمان این فدراسیون شد. او که به عنوان نایب رییس اول علیرضا اسدی هم در انتخابات شرکت خواهد کرد، از معرفی اسدی و رییس کیا به عنوان نواب رییس پیشنهادی خود خبر داد.

علیرضا اسدی

علیرضا اسدی، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال برای ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال وارد ساختمان این فدراسیون شد. وی از معرفی واعظی آشتیانی و صادق رییسی کیا به عنوان نواب رییس پیشنهادی خود در مجمع این فدراسیون خبر داد.

محمد آخوندی

محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران برای نامزدی در انتخابات فدراسیون فوتبال، در ساختمان این فدراسیون حاضر شد. عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، سابقه فعالیت در هیات مدیره باشگاه هایی همچون سایپا و نساجی مازندران و مدیرکلی روابط عمومی سازمان تربیت بدنی سابق در کارنامه محمد آخوندی دیده می شود.

 

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان امروز (دوشنبه) با حضور در فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرد. ساکت تجربه دبیرکلی فدراسیون فوتبال را داشته است.

دیدگاه تان را بنویسید