ساپینتو نیامده از شاگردانش تمجید کرد

سرمربی استقلال می‌گوید رفتار بازیکنان تیمش در جلسه اول تمرین آبی‌ها بسیار مناسب بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اولین جلسه تمرینی خود با آبی‌پوشان پایتخت اظهار کرد: جلسه اول تمرین ما بود. من خیلی خوشحالم که در حال شناخت تیم هستم. در ابتدای تمرین یک مکالمه خیلی خوب با بازیکنان داشتیم. ما چند نکته مهم را در این گفت‌وگو مشخص کردیم، برای ارتباطات بعدی که باهم داریم. من با بازیکنان صحبت کردم و آنچه از آن‌ها می‌خواهم را برایشان توضیح دادم. همچنین چیزهایی که من از آن‌ها توقع دارم و آن‌ها از من توقع دارند را مطرح کردم. این مساله به خاطر این بود که بتوانیم آن روح خانوادگی و اتحادمان را برای آینده و مسابقات حفظ کنیم.

او ادامه داد: بازیکنان در ادامه به طور کامل متوجه این مساله شدند که در تمرینات انجام بدهند. من فکر می‌کنم بازیکنان خیلی خوب سعی می‌کنند مسائلی که  من گفتم را انجام بدهند. من پیش از این شروع کرده بودم که همه بازیکنان را بشناسم چون که ما یک سری بازیکن جدید نسبت به فصل گذشته داریم و چند بازیکن قرضی حضور دارند که به باشگاه‌های دیگر رفته و برگشته‌اند. این هفته اول تمرینات ما است و سعی می‌کنیم خیلی خوب یکدیگر را بشناسیم. در این هفته من خیلی خوب بازیکنان را در نظر دارم و آن‌ها از نظر فیزیکی بسیار تلاش می‌کنند که آماده شوند.

ساپینتو در پایان گفت: این هفته ما تست آمادگی جمسانی از بازیکنان خواهیم داشت تا ظرفیت و پتانسیل آن‌ها را ببینیم. در پایان هفته یک مسابقه درون تیمی داریم و همانطور که گفتم برای روز اول همه چیز خوب بود. روحیه و رفتار بازیکنان و فضای تمرین بسیار مناسب بود. من نکات مثبتی را از آن‌ها در حرکات با توپ و بدون توپ دیدم و این همان چیزی است که من می‌خواهم. اول آن چیزی که من می‌خواهم را یاد بگیرند و قدم به قدم به آن جایی که می‌خواهم، نزدیک شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید