سرمربی جدید استقلال عاشق رانندگی و خودرو است!

ریکاردو ساپینتو به طور آشکار از علاقه مندان به دنیای خودرو و رانندگی است و بیش از فوتبال، رشته اتومبیل رانی را در بخش های مختلف دنبال می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ریکاردو ساپینتو از علاقه مندان به خودرو و اتومبیل رانی است و صفحات بسیاری را در شبکه های اجتماعی دنبال می کند که مشخصا متعلق به راننده های دنیای خودرو است.

خبر ورزشی نوشت: ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم استقلال که روز گذشته قرارداد رسمی اش با این باشگاه را امضا کرد، ظاهراً علاقه زیادی به مسابقات اتومبیلرانی دارد. ساپینتو در صفحه شخصی اش که بیش از ۳۰۰ هزار نفر دنبال کننده دارد تنها صفحه ۲۲ نفر را دنبال می کند تا مشخص شود بیشتر علاقمند به چه چیزهایی است.

او علاوه بر صفحات همسر و اقوام درجه یکش که بین این ۲۲ صفحه قرار دارند به تازگی و از روز گذشته صفحه رسمی باشگاه استقلال در اینستاگرام و صفحه مدیرعامل باشگاه جدیدش مصطفی آجرلو را نیز دنبال کرده است.

اما نکته جالب توجه در صفحه ریکاردو ساپینتو حضور هفت راننده اتومبیلرانی در جمع صفحاتی است که ساپینتو آن‌ها را دنبال می‌کند. ظاهراً سرمربی جدید استقلال کنار فوتبال، علاقه زیادی هم به اتومبیل و مسابقات اتومبیلرانی دارد. جالب است که این علاقه مندی تنها مختص به یک سبک مسابقات نیست.

ساپینتو صفحه یکی از رانندگان مسابقات صحرا، چند راننده پیست و دو راننده مسابقات کارتینگ و رِیس را هم دنبال می کند که در نوع خود جالب است.

نکته جالب تر اینکه بین صفحه هایی که ریکاردو آنها را دنبال می کند هیچ یک از دوستان فوتبالی و یا سازمان های بین المللی فوتبال مثل فیفا، فدراسیون فوتبال پرتغال، کنفدراسیون فوتبال اروپا و از این دست وجود ندارند. تنها صفحات فوتبالی فعلی که ریکاردو که او آنها را دنبال می کند و به ورزش اصلی این مربی ربط دارند صفحه باشگاه استقلال و البته مدیرعامل این باشگاه است!

احتمال اینکه ریکاردو در دوران اقامتش در ایران سری هم به مسابقات اتومبیل رانی کشورمان بزند زیاد است. چون هم تیمی سابق لوئیس فیگو علاقه زیادی به مسابقات اتومبیلرانی در سبک های مختلف دارد.

دیدگاه تان را بنویسید