جهانبخش و طارمی به نهاد ریاست جمهوری رفتند؟!

سخنگوی فدراسیون فوتبال از حضور بازیکنان تیم ملی در نهاد ریاست جمهوری اظهار بی اطلاعی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در میان تمامی اخبار و شایعات مربوط به نیمکت تیم ملی ایران، شایعه حضور مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش در نهاد ریاست جمهوری، از همه جالب تر بود. طبق این ادعا، دو ملی پوش باتجربه تیم ملی صحبت هایی با معاون اول رئیس جمهور داشتند و کلید پروژه تغییرات از آن جا زده شده است.

احسان اصولی با ابراز بی اطلاعی از چنین اتفاقی گفت: این ها همگی جزو شنیده هاست و ما هم شنیدیم. با خود بچه ها صحبتی نداشتم. چیزی که مسلم است و روی آن تاکید می کنم به این قرار است که ما در این پروژه که پیش رو داریم (جام جهانی) در بخش های مختلف هر کدام نقش های مشخصی داریم و هر کس باید به این نقش به درستی پایبند باشد. در حوزه فوتبال و نگاه حرفه ای حاکم بر آن، خیلی زیبنده نیست که یک بازیکن، یک عضو کادرفنی یا یک هیئت رئیسه در امور یکدیگر دخالت کنند. ما همه سرباز تیم ملی و خادم فوتبال هستیم. اگر هر کدام از این نقش خارج شده و بخواهیم نقش دیگری ایفا کنیم حتما خلل ایجاد می شود.

سخنگوی فدراسیون تاکید کرد: در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال آن طور که در اساسنامه فدراسیون فوتبال و عرف بین المللی شاهد هستیم، تعیین کننده مدیران و هیئت رئیسه فدراسیون هستند. هیچ کجای دنیا، بازیکن، سرمربی تعیین یا عزل نمی کند. همه عزیزان که محبوب مردم و سرباز تیم ملی هستند زیبنده نیست وارد این بحث ها شوند. امیدوارم که همه ما مسئولیتی که داریم را به درستی انجام دهیم و از چارچوب نقش و وظایف تعیین شده خارج نشویم. اجازه دهیم بخش های مختلفی که در فدراسیون فوتبال تعاریف مشخصی برای تصمیم گیری ها دارند کار خود را انجام دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید