طارمی در جمع 6 لژیونر برتر آسیا + عکس

کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهدی طارمی را به عنوان یکی از 6 لژیونر برتر قاره کهن معرفی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در یک گزارش به معرفی 6 لژیونر برتر فوتبال قاره کهن پرداخت که مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو، به همراه بازیکنانی چون "سون" ستاره کره‌ای تیم تاتنهام،‌ در این لیست قرار دارد تا همچنان ستاره درخشان فوتبال ایران در جهان باشد.

در گزارش وب سایت AFC آمده است: در  فصل گذشته، شاهد شروع هیجان انگیز، رشد، کسب جام ها و افتخارات شخصی برای بازیکنان آسیایی در فوتبال اروپا بودیم. زیرا بهترین های این قاره همچنان در خارج از کشور توانایی های خود را نشان می دادند.

با پایان یافتن فصل گذشته و آماده‌سازی برای یک فصل جدید، سایت AFC.com شش بازیکنی را معرفی می‌کند که در فصل 2021-2022 در اروپا عملکرد مثبتی داشتند. در حالی که نام‌های زیادی برای انتخاب وجود داشت و نام‌هایی مانند تاکهیرو تومیاسو، واتارو اندو، سردار آزمون و لی کانگ نیز تاثیرگذار بودند، اما در اینجا شش بازیکنی هستند که پرش نهایی را برای این ویژگی انجام دادند. 

AFC درباره طارمی نوشت:

مهدی طارمی (پورتو، ایران)

مهدی طارمی

او توانست در فصل 2019 – 2020 و در حالیکه برای ریو آوه بازی می کرد، جایزه بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال را کسب کند. او در فصل نخست حضورش در غول فوتبال پرتغال یعنی پورتو، 23 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رساند از جمله ضربه قیچی برگردان معروف او به چلسی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا.

طبیعی بود که اکنون بپرسیم آیا مهدی طارمی می تواند این موفقیت ها و آمارش را بهبود ببخشد؟

مردی که تا سن 22 سالگی در سطح دوم فوتبال ایران فعالیت می کرد، در اثبات اشتباه شکاکان مهارت دارد و فصل 2021-22 نیز فصل دیگری بود که او دقیقاً این کار را انجام داد.

دیدگاه تان را بنویسید