شکم رافائل نادال پاره شد!

رافائل نادال به دلیل مصدومیت نیمه نهایی تنیس ویمبلدون را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رافائل نادال پیش از شروع مسابقات نیز از از مصدومیت مزمن پای خود رنج برده و شرایط دشواری داشت، در در اوایل مسابقات دچار پارگی عضله شکم شد. این مشکل در جریان پیروزی در پنج ست مقابل تیلور فریتز در مرحله یک چهارم نهایی در روز چهارشنبه تشدید شد و در آن مسابقه نادال در ست دوم تایم اوت پزشکی گرفت. 

از روی سکوها، پدر نادال و سایر اعضای خانواده به رافائل اشاره کردند که بازی را متوقف کند تا بیشتر آسیب نبیند، اما نادال به درخواست‌ آنها توجهی نکرد و در نهایت یکی از برجسته‌ترین پیروزی‌های دوران حرفه‌ای را به دست آورد. اما پس از پایان مسابقه بود نادال اعتراف کرد که نگران است نتواند در نیمه نهایی بازی کند و قصد دارد برای تعیین میزان آسیب دیدگی، آزمایش دهد. 

رافائل نادال گفت: "در نهایت تصمیم با خود بازیکن است، اما در عین حال من باید نظرات مختلف را بدانم و همه چیز را به درستی بررسی کنم، این حتی چیزی مهمتر از قهرمانی در ویمبلدون بوده و نامش سلامتی است. اگر مشکلات را کنار بگذاریم، احساسی که دارم واقعا فوق العاده است و من حس می کنم که خیلی خوب بازی می کنم."

 
اما در نهایت این مصدومیت اجازه حضور رافائل نادال در نیمه نهایی را نداد. بدین ترتیب و با کناره گیری این تنیسور مشهور، نیک کریوس برای اولین راهی فینال گرند اسلم انفرادی شد. نیک کریوس 27 ساله، پیش از این در طول دوران حرفه ای خود حتی هرگز به نیمه نهایی گرند اسلم انفرادی نیز نرسیده بود.

رافائل نادال دو گرند اسلم اول سال یعنی اوپن استرالیا و آزاد فرانسه را برده بود. برتری مقابل فریتز باعث شد تا او تنها 9 پیروزی با فتح تمام مسابقات یک گرند اسلم سال فاصله داشته باشد، افتخاری که هیچ بازیکنی از زمان راد لیور در سال 1969 به آن نرسیده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید