خالکوبی مدافع برزیلی استقلال با جام قهرمانی ایران + عکس

رافائل سیلوا که قراردادش را با استقلال تمدید کرده، تصویر جام قهرمانی خود با استقلال را روی دستش خالکوبی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال تصویر جام قهرمانی آبی ها در لیگ برتر را روی دست خود خالکوبی کرد که با بازتاب زیادی بین هواداران استقلال همراه بود.

رافائل سیلوا یکی از مهمترین بازیکنان استقلال در بازار نقل و انتقالات بود که آبی ها تلاش زیادی به کار گرفتند تا هر طور که شده، قرارداد او را تمدید کنند. در ابتدا صحبت های طرفین بی نتیجه بود اما در نهایت قرارداد او با آبی ها تمدید شد و این بازیکن برزیلی 2 فصلی را در جمع استقلالی ها باقی خواهد ماند.

اما این بازیکن ساعاتی پیش استوری جالبی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. او روی دستش تصویری از جام قهرمانی لیگ برتر که فصل گذشته و با استقلال به دست آورد را تتو کرده و آن را به نمایش گذاشت.

حرکت جالب توجه سیلوا که در فضای مجازی نیز با استقبال هواداران همراه شده است. نکته جالب تر اینکه سیلوا پیش از این روی هر دو شانه اش دو ستاره خالکوبی کرده بود که اکنون هواداران استقلال با بازنشر این تصاویر، آن را به دو ستاره قهرمانی آبی ها در آسیا ربط داده اند.

خالکوبی رافائل سیلوا

رافائل سیلوا زمستان گذشته و پس از جدایی یزدانی و مرادمند به استقلال پیوست و توانست در ترکیب آبی ها عملکرد خوبی داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید