لیونل مسی جبران کند؟ + عکس

لیونل مسی بعد از عملکرد ضعیف خود در فصل گذشته، خیلی زودتر از موعد به تمرینات پاری سن ژرمن برگشته تا آماده فصل جدید شود و عملکرد بهتری را در فصل جدید به نمایش بگذارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تمرینات پاری سن ژرمن از روز گذشته با کریستوف گالتیه آغاز شد و چهره ویژه این تمرین در کنار سرمربی جدید پاریسی ها، بازگشت زودهنگام لیونل مسی به تمرینات بود؛ اتفاقی که در سال های گذشته هرگز سابقه نداشت.

ستاره‌‌های ملی پوش مانند لیونل مسی که بعد از اتمام فصل درگیر بازی های ملی بودند، می توانند با تاخیر نسبت به همبازی های خود در تمرینات شرکت کنند اما ستاره آرژانتینی ترجیح داده خیلی زودتر به تمرینات تیمش برگردد.

لیونل مسی در سال اول حضورش در پاری سن ژرمن عملکرد خوبی نداشت و انتقادها از او بالا گرفت؛ به شکلی که هواداران این تیم بعد از حذف پاریس از لیگ قهرمانان اروپا به دست رئال مادرید این ستاره را هو کردند.

سران پاری سن ژرمن از جمله ناصر الخلیفی اعتقاد دارد در فصل جدید نسخه متفاوتی از لیونل مسی را در این تیم خواهیم داد و می‌ توان مجدد لیونل مسی نسخه بارسلونا را مشاهده کرد.

لیونل مسی هم خیلی زودتر از موعد به تمرینات برگشته و قرار است از نخستین روزهای تمرینات تیمش پا به توپ شود و بتواند در فصل جدید دستاوردهای بیشتری با این تیم داشته باشد.

نکته مهم اینکه مسی با توجه به انتقادهای فصل گذشته و همینطور برگزاری جام جهانی در اواسط فصل که برای او از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدوار است قهرمانی این مسابقات را تجربه کند، خیلی زود در تمرینات پیش فصل حضور یافته است تا برای کسب جام های بعدی آماده شود.

لیونل مسی

لیونل مسی

لیونل مسی

دیدگاه تان را بنویسید