سرمربی لهستان: بازی با ایران درس والیبالی به من داد

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان با بیان اینکه ایران بازی خوبی به نمایش گذاشت گفت: این مسابقه درس والیبالی به من داد که باید بازیکنان را بهتر بشناسم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نیکولا گربیچ سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پس از شکست شاگردانش برابر ایران گفت: ایران عالی بازی کرد. گاهی اوقات تیمی که در جدول رده‌بندی از حریف پایین‌تر است و شاید این امکان را نداشته باشه که به مرحله نهایی مسابقات صعود کند، با تمام رویاهای خود بازی می‌کند و این رویا انگیزه فوق العاده‌ای به بازیکنان می‌دهد.

وی با اشاره به تغییراتی که در ترکیب بازیکنان لهستان در مسابقه برابر ایران داشت، گفت: از بدنورژ استفاده کردم و ترکیب جدیدی را برای تیم در نظر گرفتم تا ببینم چگونه به سختی‌ها واکنش نشان می‌دهیم. این مسابقه درس والیبالی به من داد که باید بازیکنان را بهتر بشناسم و روی برخی نکات بیشتر کار کنیم. وقتی حریف خوب والیبال بازی می‌کند، ما هم باید به خوب بازی کردن ادامه دهیم.

گربیچ درباره حضور تماشاگران در سالن هم گفت: حمایت هواداران مانند همیشه بود؛ سالن‌ها حتی در روزهای وسط هفته پر می‌شود. در لهستان حتی به عنوان رقیب هم بازی کردن برابر تماشاگران فوق العاده است.

وی با تاکید بر این که به هیچ وجه در مورد نتیجه فکر نمی‌کند، گفت: به عملکرد و این‌که چه اقدامی باید در آینده انجام دهیم، فکر می‌کنم. مشخص است که من هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهم چون می‌خواهم بازیکنان را در شرایط سخت بسنجم و بفهمم اگر بعضی از بازیکنان با عملکرد خوبی بازی را شروع نمی‌کنند، آیا می‌توانند به بازی بازگردند؟ اگر بتوانید این بازیکن را در شرایط بازی حفظ کنید گاهی اوقات به بازی بازگشته و عملکرد خوبی خواهد داشت. البته در برخی موارد هم عملکرد بازیکن بهبود نمی‌یابد. این نکته مهمی در والیبال است که چه زمانی بازیکن را تعویض کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید