سقوط باشگاه اصیل فرانسوی به دسته سه!

تیم فوتبال بوردو فرانسه رسما به دسته سوم فوتبال این کشور سقوط کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سازمان لیگ فوتبال فرانسه اعلام کرد باشگاه بوردو، رسما به لیگ دسته سه فوتبال این کشور سقوط کرد. بوردو به دلیل شرایط اقتصادی وخیم باشگاه و تخطی از قوانین مالی فوتبال فرانسه با حکم رسمی، به لیگ دسته سه فوتبال این کشور سقوط کرد.

شرایط اقتصادی وخیم بوردو نتیجه مدیریت بحث‌برانگیز ژرار لوپز، مالک این باشگاه است. بوردو که با ریسک ورشکستگی و انحلال رسمی با حکم دادگاه مواجه است با تصمیم سازمان لیگ، به دسته سه سقوط کرده و فصل آینده باید در این دسته بازی کند. این برای باشگاه اصیلی مثل بوردو که هواداران متعصبی دارد بدترین خبر ممکن است.

سازمان لیگ فرانسه پیش از این تصمیم گرفته بود که بوردو را به لیگ دسته سه بفرستد؛ تصمیمی که باشگاه علیه آن تقاضای تجدیدنظر کرده بود. امروز درخواست باشگاه رسما رد شد تا حکم سقوط بوردو قطعی شود.

وضعیت مالی وخیم باشگاه نتیجه سال‌ها ولخرجی بی حساب و کتاب در پرداخت دستمزد بازیکنان و خرید بازیکنان گران‌قیمت است. حالا باید دید که آیا بوردو می‌تواند با شرایط جدید کنار بیاید و به تدریج از لیگ دسته سه بالا آمده و بار دیگر در سطح اول فوتبال فرانسه بازی کند یا در نهایت چاره‌ای از اعلام ورشکستگی و انحلال نخواهد داشت؟

 

دیدگاه تان را بنویسید