جی پلاس

افشاگری یزدانی علیه مجیدی؛ خودش می داند به من بد کرد!

مدافع سرباز استقلال پس از مدت ها درباره ماجرای اعزام به خدمت خود صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سیاوش یزدانی، یکی از برترین بازیکنان استقلال در فصل قبل بود که در نیم فصل نخست، نقش مهمی در عملکرد دفاعی این تیم داشت و در ادامه مشمول سربازی شد تا از این تیم جدا و راهی ملوان شود.

او پس از مدت ها، در گفت و گویی سفره دلش را باز کرد و درباره اتفاقات آن موقع صحبت کرد.

یزدانی درباره شرایط خود پیش از اعزام به سربازی گفت: قبل از بازی با الهلال، از العربی قطر برایم پیشنهاد آمد که پیش آقای مجیدی رفتم و گفتم شش ماه دیگر مشمول می‌شوم. من در سه‌سالی که در استقلال بودم ۱۰ میلیارد هم نگرفتم در حالی که الان قرارداد یک بازیکن ۱۵ میلیارد است. پیش آقای مجیدی رفتم و گفتم بگذارید بروم که یک منبع درآمد باشد تا شش ماه دیگر که سرباز می‌شوم. ایشان مخالفت کرد و حتی در خانه ایشان رفتم و خواهش کردم. چون قراردادم با استقلال دلی بود و واقعا فداکاری کردم چون اوایل فصل کسی با استقلال تمدید نمی‌کرد و به من در آن زمان اصرار کردند تمدید نکن که همه با هم تمدید کنیم، چون بچه‌ها می‌خواستند مبلغی را بگیرند ولی باشگاه نمی‌داد.

او ادامه داد: یادم هست که بوشهر بودم که آقای مجیدی زنگ زد و گفت به باشگاه بیا. من اولین نفر به باشگاه رفتم و برای مبلغ قراردادم صحبت کردم. آقای مجیدی قولی به من داده بود که عملی نشد و در باشگاه چیز دیگری گفتند. من واقعا به خاطر آقا فرهاد رفتم چون دلی او را دوست داشتم و دارم. خودش هم می داند که به من بد کرد. خودش هم شاید عذاب وجدان داشته باشد. ولی امسال خیلی کمکش کردم. اولین بازیکنی بودم که تمدید کردم و شاید خیلی از بچه‌ها از من ناراحت شدند و تمدیدم با مبلغی خیلی معمولی بود. وقتی من وارد باشگاه شدم، دانشگر فسخ کرده و رفته بود که من زنگ زدم و برگشت.

یزدانی افزود: سر قرارداد گفتم هر وقت پیشنهاد خارجی آمد اجازه بده بروم که گفت جلوی پیشرفتت را نمی‌گیرم، همانطور که قایدی را فروختم و جلوی پیشرفتش را نگرفتم. گفتم آقا فرهاد بنویس که گفت من دارم به تو می‌گویم، وقتی من می‌گویم مشکلی نیست. بعد از پیشنهاد در خانه‌اش رفتم که بعد از یک هفته گفت من جواب هوادار را چه بدهم.

 

دیدگاه تان را بنویسید