ایران - اروگوئه قطعی شد

تیم ملی فوتبال ایران در دو بازی تدارکاتی به مصاف تیم ملی اروگوئه خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که روز گذشته (جمعه) 10 تیر 1401 برخی خبرنگاران اروگوئه‌ای برگزاری بازی دوستانه تیم ملی این کشور با تیم ملی ایران را اعلام کردند، حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران از عدم قطعی بودن این بازی تدارکاتی خبر داد. با این وجود اما امروز (شنبه) 11 تیر 1401 رئیس اتحادیه فوتبال اروگوئه برگزاری دو بازی دوستانه با تیم ملی ایران را قطعی اعلام کرد تا به این ترتیب، دومین بازی تدارکاتی شاگردان اسکوچیچ با یاران سوارز و کاوانی باشد.

ایگناسیو آلونسو، رئیس اتحادیه فوتبال اروگوئه (AUF)، در رادیو اسپور، گفت: دو بازی دوستانه مقابل ایران و قطر در وین اتریش برگزار می کنیم. با این کار، آنچه ما به آن دست می‌یابیم، بررسی درخواست‌های کادر مربیگری دیگو آلونسو است.

وی توضیح داد: ما دستورات را به این معنا در نظر می گیریم که همه چیز را یک جا انجام دهیم و بتوانیم مقابل دو تیم جام جهانی بازی کنیم. عدم نیاز به سفر به شما این امکان را می دهد که هر روز تمرین کنید و رویارویی با دو تیمی که در جام جهانی شرکت می کنند، آنچه را که از نظر فضای رقابتی لازم است در نظر می گیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال اروگوئه در پایان گفت: ما از این موضوع بسیار راضی هستیم و اکنون سعی می کنیم جنبه های مختلف راببینیم و تا نوامبر آرامش داشته باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید