ایران - اروگوئه قطعی نیست!

طبق ادعای دبیر کل فدراسیون فوتبال، بازی تدارکاتی ایران - اروگوئه قطعی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که یک خبرنگار اروگوئه‌ای از بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی این کشور به میزبانی اتریش خبر داده بود، دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که فعلا چیزی قطعی نیست و باید صبر کرد.

کامرانی‌فر در این مورد اظهار کرد: هنوز قراردادی در این باره امضا نشده است. منبع این خبر رسانه های خارجی هستند. درمورد هیچ تیمی اظهار نظر نمی‌کنم. ۴ - ۳ گزینه داریم اما تا زمان قطعی شدن اسامی تیم‌ها را اعلام نمی‌کنیم. با اتریش هم نمی‌توانیم بازی کنیم اما برای محل اردو ۳ گزینه اروپایی داریم که هر کدام بهتر بود، آن را انتخاب خواهیم کرد.

البته در صورت قطعی شدن این مسابقه تدارکاتی، طبق اعلام "بویسان" خبرنگار اروگوئه‌ای این دیدار اواخر شهریور یا اول مهر به میزبانی اتریش برگزار خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در این مورد نیز گفت: در فیفادی قبلی هم با اروگوئه تا مراحل نهایی پیش رفتیم اما به دلیل مسائل پیش آمده نتوانستیم. زیرا قرار بود به کانادا برویم و سپس به این کشور برویم که نشد.

پیش از این قرار بود ملی‌پوشان ایران قبل از اردوی قطر بازی تدارکاتی را با تیم ملی اروگوئه برگزار کنند که این مسابقه دوستانه توسط دراگان اسکوچیچ سرمربی ایران لغو شد. دلیل این تصمیم اسکوچیچ طولانی بودن مسیر اعلام شد که البته بسیاری آن را بهانه تراشی سرمربی تیم ملی خواندند.

دیدگاه تان را بنویسید