"سخن بزرگان" دیگری از حمید مطهری

حمید مطهری به بیان جملات پر معنی معروف است و یکی از این جملات را که از سوی کاربران شبکه های مجازی به سخن بزرگان معروف شده، بیان کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حمید مطهری در دوران مربیگری در پرسپولیس، بارها با جملات خود، موجب حاشیه هایی برای خودش شد. از جمله این وارد، باید به جمله او که گفته بود "آجرهایی که به سمتشان پرتاب می شود را خشت به خشت روی هم می گذارند و کاخ رویاهای خود را می سازند" اشاره کرد بعد از این اتفاق، کاربران شبکه های مجازی در صفحه او ایموجی "آجر" را ارسال کردند که مطهری هم صفحه اینستاگرام خود را غیر فعال کرد

او اخیرا به عنوان سرمربی نساجی انتخاب شده و درباره محل بازی های این تیم در لیگ برتر سخن گفته است. مطهری می گوید یکی از شروطش برای قبول هدایت نساجی، آماده شدن ورزشگاه وطنی قائم شهر بوده تا این تیم در خانه خودش بازی کند.

مطهری برای بیان این مسئله، از یک جمله پر معنی استفاده کرده که بی شباهت به سخنان اخیر او نیست. او درباره محل بازی های تیمش می گوید: یکی از شروط من وقتی با هیات مدیره محترم صحبت کردم، این بود که ورزشگاه وطنی آماده شود. اصلا شور و هیجانی که هواداران نساجی آنجا ایجاد می‌کنند فوق العاده است. شیر همیشه یک قلمرو تعیین می‌کند و اگر کسی وارد قلمرو شود، تا نهایت جان می‌جنگد و نمی‌گذارد که وارد آنجا شود. ورزشگاه وطنی باید قلمرو نساجی باشد و هر تیمی وارد می‌شود، شکست خورده بیرون برود. بازیکنان فوق العاده متعصبی داریم و هواداران ما هم واقعا پرشور هستند. من از مدل تشویق آنها لذت می‌برم و به تیم مقابل هم احترام می‌گذارند.

دیدگاه تان را بنویسید