قرعه خوشبختی به نام فولاد خوزستان!

فولاد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با الفیصلی عربستان رو به رو خواهد شد که به لیگ دسته دوم این کشور سقوط کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جواد نکونام و فولاد خوزستان یکی از بهترین شانس ها را برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا دارند و می توانند تا مراحل نهایی این مسابقات صعود کنند.

فولاد خوزستان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با صدرنشینی به پایان رساند و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف الفیصلی عربستان می رود؛ تیمی که با قرار گرفتن در منطقه سقوط لیگ عربستان، راهی دسته دو این کشور شده است!

در نتیجه شاگردان نکونام بهمن ماه سال جاری با تیمی رو به رو می شوند که قطعا دچار افت خواهد شد و حضورش در همین مرحله هم مانند معجزه بود چرا که سرمربی خارجی الفصیلی عنوان کرد که فکر نمی کردند به مرحله از مسابقات صعود کنند.

از سوی دیگر نکونام در حال تقویت فولاد است تا تیمش را با قدرت تر از هیشه راهی سابقات لیگ قهرمانان آسیا کند و شاید بتواند برخلاف انتظارات راهی مراحل نهایی این بازی ها هم شود.

شاگردان نکونام، در چند فصل اخیر نشان داده اند که با وجود هزینه کمتر نسبت به رقبای قدرتمند خود مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل گهر، از سرسخت ترین تیم های لیگ برتر هستند و حالا در اولین مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با حریفی رو به رو می شوند که به نوعی راحت الحلقوم محسوب می شود.

جواد نکونام

دیدگاه تان را بنویسید