تشکر مدیرعامل تراکتور از سردار آزمون

محمدرضا زنوزی از هواداران تراکتور بابت نتایج بد فصل گذشته عذرخواهی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مالک تراکتور درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم گفت: آقای بردیف مربی بزرگی هستند. ایشان هم صاحب سبک هستند و هم رزومه قوی دارند. جا دارد از سردار آزمون و پدرش تشکر کنم که زحمت کشیدند و کمک کردند که بردیف به ایران و به باشگاه تراکتور بیاید. البته ایشان خودشان هم رغبت زیادی به نام بزرگ تراکتور داشتند و دوست داشتند که به ما کمک کنند.

زنوزی درباره نتایج فصل گذشته این تیم نیز گفت: ما فصل قبل، بد کار کردیم و نتیجه نگرفتیم و جا دارد از هواداران و مردم تبریز عذرخواهی کنم. من این قول را به آنها می دهم که تیم با بودجه خوبی بسته شود. برای فصل بعد هدفمان قهرمانی و رفتن به آسیاست. قرار است چهار بازیکن خارجی بخریم. البته بازار بهم خورده و واقعا خرید بازیکن سخت است. در فصل گذشته ما هزینه زیادی کردیم و جزو چهار پنج تیم بودیم. کاش همه تیم های دولتی هم حاضر شوند درباره بودجه شان حرف بزنند. من حاضرم شفاف همه هزینه های مان را در اختیار رسانه ها قرار دهم.

مالک درباره هزینه باشگاه نیز گفت: قیمت ها واقعا بهم خورده است. چند تا تیم خاص مارکت را به هم زده اند. ما قرار نیست از جیب مردم هزینه کنیم. این مساله یک جایی باید حل شود. چند سال است داریم این حرف را می زنیم اما کسی گوش نمی دهد و نظارتی نیست. این اتفاق به نفع فوتبال نیست.

زنوزی درباره خصوصی سازی باشگاه نیز گفت: ما تلاش می کنیم باشگاه را وارد بورس کنیم و هواداران بتوانند استفاده های مادی و معنوی ببرند.

مالک تراکتور درباره انتخاب دستیاران بردیف اظهار بی اطلاعی کرد و گفت این سوال را باید از فنی های باشگاه بپرسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید