لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲

آمریکایی ها: اصلا از نمایش ایران شگفت زده نشدیم!

سرمربی تیم ملی والیبال امریکا بعد از اولین شکست در لیگ ملت های 2022 به تمجید از تیم ملی ایران پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جان اسپراو پس از بازی برابر تیم ایران و شکست سه بر صفر گفت: آن‌گونه که امیدوار بودیم بازی را شروع نکردیم. اما در ست‌های دوم و سوم عملکرد بهتری داشتیم. نمایش پایاپایی در ست‌های دوم و سوم مقابل ایران داشتیم اما در بعضی از رالی‌های آخر ست‌ها اشتباهاتی را مرتکب شدیم و نتوانستیم حتی در یکی از این ست‌ها پیروز شویم و در نهایت نتیجه بازی را واگذار کردیم.

سرمربی آمریکا در پایان گفت: ایران عالی بازی کرد. ما مثل سایر دیدارهای این تورنومنت سرحال نبودیم. عملکرد خوبی نداشتیم و نتوانستیم دریافت‌های خوبی داشته باشیم. ایران بسیار خوب بازی کرد و امشب مستحق پیروزی بود. اصلا از نمایش بازیکنان ایران شگفت زده نشدم. چرا که چند ویدیو از آن‌ها دیده و از کیفیت آن‌ها به وجد آمده بودم.

 کایل انسینگ بازیکن شماره پنج آمریکا پس از شکست تیمش برابر ایران گفت: شاهد بازی خوبی از تیم ایران بودیم. آن‌ها خیلی خوب بازی کردند و ما بسیار تحت تاثیر قرار گرفتیم. خوب بازی نکردیم اما ایرانی‌ها خیلی عالی بودند. چیزی که میتوانیم بگوییم این است که باید با رفع مشکلات به مسابقات برگردیم و در ادامه به خوبی بازی کنیم. اصلا سورپرایز نشدیم اما به آن اندازه که توقع داشتیم خوب بازی نکردیم و بازیکنان ایران بازی بسیار بهتری ارائه دادند.

میچل استال پس از بازی مقابل تیم ایران و واگذاری نتیجه گفت: مسابقه خوبی میان تیم‌های ایران و آمریکا بود. یک مسابقه والیبالی بین دو حریف قدیمی که فکر می‌کنم برای تیم آمریکا بسیاری از چیزها متفاوت بود. اشتباهاتی داشتیم و نتوانستیم آن‌ها را برطرف کنیم. از عملکرد بازیکنان ایران اصلا شگفت زده نشدیم، چرا که آن‌ها همیشه مقابل آمریکا به سختی تلاش می‌کنند.

استال با بیان این که بازیکنان ایرانی را به خوبی می‌شناسند، تصریح کرد: درست است که این بازیکنان جوان هستند اما آن‌ها برای اثبات توانایی خود به سختی تلاش می‌کنند. تیم آمریکا به اندازه کافی خوب نبود و باید بهتر بازی می‌کردیم. در طول این تورنمنت به خوبی بازی کرده بودیم و تا پیش از این مسابقه شکستی نداشتیم و حالا باید با رفع مشکلات خود دوباره با قدرت‌تر از این به مسابقات برگردیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید