اعتراض اسفندیار به اشتباه های داور بازی با بلغارستان/ علت باخت ایران از زبان عطایی!

بازیکن تیم ملی والیبال اشتباه های داوری را در باخت مقابل بلغارستان بی تاثیر ندانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امیرحسین اسفندیار پس از بازی تیم ملی والیبال ایران با بلغارستان و شکست مقابل این تیم گفت: بازی پر فراز و نشیبی بود و ست اول را بد شروع کردیم اما ست دوم و سوم را به خوبی استارت زدیم. برخی اشتباهات فردی و تیمی باعث شد در امتیازهای بالا بازی از دستمان خارج شود و ورق بازی برگشت تا در نهایت سه بر صفر مغلوب این تیم شویم. در ست سوم هرچند پیش بودیم، اما نتیجه را واگذار کردیم. در طول مسابقه به داوری اعتراضاتی داشتیم چون در امتیازات حساس اشتباهاتی داشت و از نشان دادن کارت زرد به بازیکنان حریف خودداری کرد.

میلاد عبادی‌پور بعد از شکست سه بر صفر ایران مقابل بلغارستان در خصوص جو سنگین سالن و بازی پایاپای دو تیم گفت: همان طور که بهروز عطایی سرمربی تیم ملی هم اشاره داشت اگر ست اول را کنار بگذاریم، در دو ست دیگر خیلی خوب والیبال بازی کردیم. درست است که تیم ایران مقداری جوان‌تر از سال‌های گذشته شده است اما به نظر من صدرصد توان خودش را گذاشت. قبلا هم اعلام کرده بودم که بازیکنان تیم در تمام بازی‌ها صدرصد توان خودشان را می گذارند. به‌رغم تجربه خیلی کمی که بعضی بازیکنان ایران دارند، در جو امروز سالن که هوادارن بلغاری درست کرده بودند خیلی خوب خودشان را نشان دادند. فکر می‌کنم در روزهای آینده بازی های خیلی خوبی را از همین بچه ها می بینیم و امروز فوق العاده بودند. نمی توانم بگویم ما امروز بد بازی کردیم، چون به بازی خوب بلغارها باختیم، اما بچه‌های ما هم چیزی کم نداشتند و خوب بازی کردند.

بهروز عطایی پس از پایان نخستین بازی تیم ملی ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها 2022 اظهار کرد: به جز ست اول تیم ایران بازی خوب و قابل قبولی انجام داد. بلغارستان پس از چهار باخت چیزی برای از دست دادن نداشت و با توجه به شرایط میزبانی تمام انرژی و قدرت خود را گذاشت تا برنده بازی باشد. در ست دوم و سوم زمانی که بازی به سمت برد ایران پیش می‌رفت، کم‌تجربگی تیم باعث شد نتیجه را واگذار کنیم. در مجموع مسابقه بدی نسبت به مسابقات گذشته‌مان در هفته نخست نبود. تلاش تیم نسبت به بازی‌های گذشته بیشتر بود، اما باید پذیرفت که باید تاوان کم‌تجربگی تیم را بدهیم که فکر می‌کنم تاوانش را در این مسابقه پرداخت کردیم.

دیدگاه تان را بنویسید