کمیته ملی المپیک خواستار حضور هندبال زنان ایران در بازی های کشورهای اسلامی

کمیته ملی المپیک ایران با ارسال نامه ای به مدیر کل پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی خواستار بررسی مجدد حضور تیم ملی هندبال بانوان ایران در این بازیها شد .

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سید رضا صالحی امیری ، رئیس کمیته ملی المپیک با ارسال نامه ای به پروفسور دکتر حلیث یونس ارونس مدیر کل پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی قونیه 2021 ، خواستار بررسی مجدد حضور تیم هندبال بانوان ایران در این رویداد شد . 

رئیس کمیته ملی المپیک در این نامه با اشاره به حضور مستمر بانوان هندبالیست کشور ایران در اردوها ی آماده سازی و تورنمنت های مختلف به منظور ارتقای رنکینگ  IHF  و حضور در پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خواستار اعلام معیارهای انتخاب تیم های هندبال بانوان در این رویداد و عدم انتخاب تیم ملی هندبال بانوان ایران شد . 

 صاحی امیری در این نامه به تاکید بر اینکه تیم هندبال بانوان ایران در حالی  در لیست تیم های منتخب اعلام نشده است که به لحاظ رنکینگ IHF  از تیم های معرفی شده در جایگاه بالاتری قرار دارد و این در حالی است که تیم های ملی هندبال بانوان و آقایان ایران در موقع مقرر اقدام به ثبت نام اولیه کرده اند ، خواستار توضیحات بیشتر درخصوص عدم انتخاب تیم هندبال بانوان در این دوره از بازیها شد .

 

دیدگاه تان را بنویسید