صحبت های جالب تیلور درباره یزدانی: حسن من را تشنه نگه داشته است

قهرمان کشتی المپیک توکیو و حریف اصلی یزدانی گفت: من شکست خورده‌ام و حالا می‌خواهم پیروز شوم؛ یزدانی من را تشنه نگه داشته و قطعا می‌خواهم او را شکست دهم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دیوید تیلور با قهرمانی در رقابت های انتخابی آمریکا، نماینده این کشور در مسابقات جهانی شد و حسن یزدانی هم باید در انتخابی با برنده محسن مصطفوی و علیرضا کریمی کشتی بگیرد و در صورت پیروزی،‌ می‌توان به انتظار نبرد دوباره این دو ستاره نشست.

در همین راستا، تیلور پس از قهرمانی در انتخابی آمریکا با برتری مقابل زاهد والنسیا، گفت: من دوباره برگشته‌‌ام و تشنه پیروزی هستم. من شکست خورده‌ام و حالا می‌خواهم پیروز شوم، تا مسابقات جهانی هم سه ماه زمان دارم و همانطور که می‌دانید، یزدانی من را تشنه نگه داشته و قطعا می‌خواهم او را شکست دهم. او حریف سفت و سختی است و سه ماه دیگر باید روی تشک با یکدیگر کشتی بگیریم.

او درباره سبک کشتی گرفتن خود و خسته کردن رقبا مانند یزدانی گفت: من فکر می‌کنم کسانی که با من کشتی می‌گیرند، هر لحظه از سوی من مورد تهدید هستند و از طرفی تهدیدهای آن‌ها در هر لحظه را می‌دانم. این چالشی است که از جوانی داشتم که برای باز کردن گارد حریف چطور کشتی بگیرم.

قهرمان المپیک توکیو ادامه داد: حسن در کشتی‌ فشار زیادی وارد می‌کند و همانطور که می‌دانید برای کشتی گرفتن با من در المپیک انگیزه زیادی داشت، آن‌ها برای آن مسابقه یک برنامه سه‌ساله داشتند که نتیجه آن هم یک کشتی خوب شد و سخت بود. شرایط طوری رقم خورد که در مسابقه آخرمان،‌ آن اشتیاق و حرارت لازم برای شکست دادن را نداشتم و او نسبت به مبارزه قبلی‌مان بیشتر از همیشه من را کنترل کرد و تغییراتی در سبک کشتی‌اش داشت و حالا، نوبت تغییر از سوی من است.

 

دیدگاه تان را بنویسید