رونالدو از اتهام تجاوز تبرئه شد!

یک دادگاه در آمریکا فوق ستاره پرتغالی را از اتهام تجاوز تبرئه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که یک زن در آمریکا از کریستین رونالدو به دلیل تجاوز شکایت کرده بود، سرانجام مشخص شد که فوق ستاره پرتغالی چنین جرمی را مرتکب نشده است و دادگاه مذکور این فوتبالیست را از جرم مطرح شده تبرئه کرد.

خبر آنلاین نوشت: دادگاهی در شهر لاس‌وگاس آمریکا، شکایت یک زن علیه کریستیانو رونالدو که به اتهام تجاوز جنسی مطرح شده بود را رد کرد و مدارک ارائه شده از سوی شاکی را نادرست یا ناکافی توصیف کرد.

قاضی فدرال، جنیفر دورسی، که ریاست دادگاه رسیدگی به شکایت علیه رونالدو را به عهده داشت اعلام کرد شکایت شاکی، کاترین مایورگا، را به این علت رد می‌کند که پرونده او بر اساس مدارکی محرمانه تشکیل داده شده که وکیل شاکی به صورت غیرقانونی به‌دست آورده و این ترتیب وجاهت پرونده را زیر سوال برده است.

سال گذشته دادگاه دیگری در شهر لاس وگاس، شکایت مشابه مایورگا را رد و علت این تصمیم خود را رفتار تیم وکلای او اعلام کرده بود.

در بخشی از تصمیم حکم که توسط قاضی دادگاه منتشر شده، چنین آمده:" شکایت شاکی بر اساس اطلاعاتی استوار است که از راه‌های نادرست به دست آمده. این مساله وجاهت قانونی خاطرات و تصورات شاکی که در شهادت او ذکر شده را هم زیر سوال می‌برد. دادگاه در این شرایط تصمیم درست را رد شکایت شاکی می‌داند".

تیم حقوقی شاکی اطلاعات پرونده خود را از روی پینتو، موسس فوتبال لیکس، کسب کرده است. قاضی دادگاه لاس وگاس این اطلاعات را محرمانه خوانده و دسترسی به آنها از روش‌های ناصواب را محکوم کرده است.

در بخش دیگری از حکم دادگاه چنین آمده:" وکیل شاکی برای به کرسی رساندن شکایت خود دست به کارهایی غیر قانونی مثل هک کردن اطلاعات و تماسهای متهم اقدام کرده و بعد از دسترسی به این اطلاعات حساس‌، به جای تماس گرفتن با دادستانی یا دیگر نهادهای قانونی، شخصا به استفاده از آنها برای محکم کردن پرونده شکایت خود اقدام کرده است. او حتی بدون در نظر گرفتن ضوابط قانونی این اطلاعات را در اختیار موکل خود قرار داده و همین باعث شده دادگاه به اصالت و صحت اظهارات شاکی مظنون بشود".

دیدگاه تان را بنویسید