احتمال خداحافظی پرسپولیس با بمبی که زود خنثی شد!

این احتمال وجود دارد که محمد شریفی یکی از خرید های گل محمدی که به عنوان یک ستاره به جمع قرمزپوشان اضافه شد اما کارایی خاصی نداشت برای فصل بیست و دوم از پرسپولیس جدا شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باشگاه پرسپولیس که همچنان یکی از فعال‌ترین و پر سر و صداترین تیم‌ها در بحث جذب بازیکن و تمدید قراردادها برای فصل بعد لیگ برتر فوتبال ایران است، تکلیف سه بازیکن دیگر خود را طی چند روز آینده مشخص خواهد کرد. به نظر می‌رسد که از جمع این سه بازیکن سرخ پوش دو ستاره با توجه به علاقه یحیی ماندنی هستند و یک بازیکن جوان اما از جمع قرمزهای پایتخت جدا خواهد شد.

فارس نوشت: احسان پهلوان بازیکن تیم پرسپولیس که در دو فصل اخیر از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل‌محمدی بود، مذاکراتی را برای تمدید قرارداد با سرخ‌پوشان انجام داده است و به نظر می‌رسد که موضوع تمدید قرارداد او به زودی اتفاق خواهد افتاد. پهلوان که از ذوب‌آهن به پرسپولیس پیوسته بود، احتمالاً به زودی قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید می‌کند تا دو فصل دیگر پیراهن سرخ این تیم را بر تن کند.

یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس که قراردادش با این باشگاه به اتمام رسیده سیامک نعمتی است که یحیی گل‌محمدی خواستار ادامه حضور او در جمع سرخ‌پوشان است. نعمتی که مدعی شده بود پیشنهاد خارجی دارد، به احتمال فراوان قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد تا او هم به حضور خود در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی تداوم ببخشد.

دیگر بازیکن پرسپولیس که زمزمه جدایی او به گوش می‌رسد، محمد شریفی است. این بازیکن جوان در پرسپولیس فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و همین موضوع باعث شده تا صحبت‌هایی مبنی بر جدایی او از این تیم به گوش برسد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که در شرایط فعلی جدایی شریفی از پرسپولیس قطعی نیست اما در صورتی که محمد خدابنده‌لو به پرسپولیس بپیوندد جدایی این بازیکن قطعی خواهد بود اما اگر خدابنده‌لو به پیراهن پرسپولیس نرسد شریفی قراردادش را با سرخ‌پوشان تمدید خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید