درویش: پرونده بازی با تراکتور را به فیفا می بریم

رضا درویش به محرومیت هواداران این تیم در دیدار خانگی با تراکتور اعتراض کرد و گفت که نسبت اقدام کمیته انضباطی در فیفا شکایت خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس به محرومیت هواداران تیمش در بازی خانگی با تراکتور اعتراض کرد و گفت: آرای کمیته در چند ماه گذشته واقعا سوال برانگیز و تعجب برانگیز است، چرا که گزارش ناظر و داور بازی هست و مردم هم صحنه ها را از تلویزیون دیده اند. چطور می شود که سه هفته با تاخیر رای صادر می‌کنند و ثانیا اینکه ما که هواداری آنجا نداشتیم که این رای برایمان صادر می‌شود. هواداران ما در دیدار خانگی برای چه باید محروم شوند؟ برای همدردی با هواداران تراکتور؟ مگر چنین چیزی می‌شود.

او ادامه داد: یک سال قبل هم چنین اتفاق مشابهی افتاد و در دیدار با سپاهان شیشه اتوبوس ما را شکستند و پرسپولیس از بازی خانگی محروم شدیم. فکر می‌کنم در ظاهر با این رویه به نتیجه‌ای نمی‌رسیم و برای اینکه هواداران مان را از حقوق شان محروم نکنیم، با مستنداتی که داریم این پرونده را به فیفا می‌بریم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه آیا ابتدا این پرونده را به استیناف می‌برند و سپس به فیفا مراجعه خواهند کرد، گفت: آنچه که مشخص است اینکه آرای این دو نهاد زیاد با هم متفاوت نیست.

درویش در مورد قرارداد یحیی گل محمدی و بازیکنان جدید گفت: او با تیم قرارداد دارد و ادامه همکاری هم غیر قابل اجتناب است، اما در خصوص بازیکنان نیز در شرف مذاکره با یکی، دو نفر هستیم و وقتی نهایی شد، اعلام می‌کنیم. به هواداران قول می‌دهیم تیمی در حد شان و نام پرسپولیس ببندیم و قهرمانی های گذشته را تکرار کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید