لالیگا در انتظار حضور دوباره رونالدو+عکس

باشگاه وایادولید اسپانیا، با انتشار عکسی از مدیر و مالکش رونالدو نازاریو، صعود به لالیگا را به او تقدیم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ با گذشت سه روز از صعود باشگاه اسپانیایی وایادولید به لالیگا جشن و شادی این باشگاه و هوادارانش همچنان ادامه دارد. اکانت توییتر وایادولید دیروز با انتشار تصویری که رونالدو نازاریو مدیر و مالک مشهور باشگاه را در حال سلفی گرفتن با صدها نفر از هواداران این تیم نشان می‌دهد به این اسطوره برزیلی ادای دین کرد.

رونالدوی برزیلی که در سال ۲۰۱۸ پنجاه و یک درصد از سهام باشگاه وایادولید را خریداری کرد تا در هیات مدیره باشگاه سیت مدیریتی در اختیار داشته باشد در این مدت با استفاده از کاریزما و شهرت خود تغییرات گسترده‌ای در وایادولید ایجاد کرده است. تغییراتی که سرانجام با بازگشت این تیم به لالیگا به نقطه اوج خود رسیده است.

وایادولید روز ۲ ژوئن امسال موفق شد با پیروزی ۳-۰ مقابل اوئسکا جواز صعود به لالیگا را بدست بیاورد.

رونالدو که در سال ۲۰۱۸ و زمانی که وایادولید هنوز در لالیگا حضور داشت ۵۱درصد از سهام این باشگاه را خریداری کرد بعد از صعود باشگاهش به لالیگا گفت:" فصل پیچیده‌ای بود که کرونا دشوارترش کرده بود. این صعود فوق‌العاده شیرین است. ما سخت تلاش کردیم و جنگیدیم و در آخرین لحظه جواز صعود به لالیگا را بدست آوردیم".

رونالدو در روز پیروزی مقابل اوئسکا و صعود به لالیگا وارد زمین شد و این صعود را روی زمین چمن و به همراه بازیکنانش جشن گرفت.

در این چند روز جشن و پایکوبی در وایادولید ادامه دارد و شادی همچنان در این شهر موج می‌زند. اکانت توییتری باشگاه وایادولید دیروز بعد از ظهر تصویری از رونالدو را در اجتماع پرشور هواداران وایادولید منتشر کرد و با عنوان "همه منتظر این تصویر بودیم" به مدیر و مالک باشگاه ادای احترام کرد.

در این تصویر رونالدو نازاریو در حالی دیده می‌شود که در مقابل جمعیت هزاران نفره هواداران شاد وایادولید روی سکو رفته و با استفاده از گوشی موبایلش از خودش در پس‌زمینه هواداران وایادولید سلفی می‌گیرد.

شهرت و کاریزمای رونالدو به عنوان یکی از اسطوره‌های بزرگ و دوست‌داشتنی فوتبال باعث می‌شود حضور وایادولید به عنوان تیم رونالدو در لالیگا، فصل آینده جذابیت بیشتری برای لالیگا به همراه داشته باشد.

رونالدو نازاریو

 

دیدگاه تان را بنویسید