آرامش، درخواست پرسپولیس از هواداران!

باشگاه پرسپولیس تهران از هواداران خود درخواست کرد آرامش خود را حفظ کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، با افزایش حواشی در رابطه با نقل و انتقالات باشگاه پرسولیس تهران که نگرانی هواداران این تیم را به همراه داشته است، این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای از هواداران خود درخواست کرد تا در روزهای پیش رو آرامش خود را حفظ کرده و به مسئولان این تیم کمک کنند تا روند خوبی را طی کنند.

متن بیانیه باشگاه پرسپولیس تهران به شرح زیر است:

همه ما در سال‌های نه چندان دور گذشته نتیجه نامطلوب شرایطی که این روزها شاهدش هستیم را دیده‌ایم. در سال‌های قهرمانی پی در پی نیز نتیجه همبستگی و اتحاد بین خود را شاهد بودیم.

هت‌تریک، پوکر و گلات قهرمانی حاصل فرایندی بود که در کل خانواده پرسپولیس شکل گرفت و حالا باید به داشته‌ها و تجربه‌های خود برگردیم. حرکت در مسیری که تیم‌های دیگر و هواداران آن‌ها طی کردند و ناکامی‌های پیاپی را برای آن‌ها رقم زد بی تردید انتخابی ناامن برای طی طریق پرسپولیس است. فضایی که این روزها شاهدش هستیم فضایی نیست که از دل آن قهرمانی بیرون بیاید، اگر اجازه ندهد که مجموعه کادر فنی و مدیریت باشگاه نتوانند آن چه در ذهن دارند را به انجام برسانند.

باشگاه و تیم با مرور اتفاقات یک سال گذشته به دنبال رفع معایبی است که باعث حضور پرقدرت‌تر در فصل آینده شود، ولی با رویه موجود به نظر می‌رسد این اختلافات و چند دستگی‌ها آسیب‌هایی می‌زند و برخی امورات را مختل می‌کند و فشار روانی را زیاد می‌کند. به همین اندازه همدلی و حمایت‌ها، فضای بهتری را ایجاد و نیروی محرکه تیم می‌شود.

همچنین در فضای فعلی آب به آسیاب آن‌هایی ریخته می‌شود که پرسپولیس را در شرایط سخت و تحت فشار می‌خواهند. این وضعیت همچنین می‌تواند موجب اختلال در جذب بازیکنان شود. می‌خواهیم صادقانه بیان کنیم که پرسپولیس در چه موقعیتی قرار گرفته است و امیدواریم هواداران با درک موضوع به کمک باشگاه و تیم خود بیایند.

پرسپولیس نیاز دارد که هواداران آرامش خود را حفظ کنند و با هر مساله‌ای این امکان را ندهند که موجی تازه علیه باشگاه راه بیفتد. اگر قرار باشد باشگاه تحت تاثیر فضای مجازی پیش برود، امکان فعالیت مناسب در نقل و انتقالات نخواهد داشت. همچنین با رویه‌ای که قبل از این شاهد اثر مطلوب آن در سال‌های گذشته بودیم، اولویت اول در حفظ و جذب بازیکنان کمک به یکپارچگی و اتحاد تیم است. هیچ اصلی مهمتر از این را نمی‌شناسیم. چه در داخل تیم و چه در کل خانواده پرسپولیس و هواداران.

باشگاه پرسپولیس همچنین بر اجرای این اصل تاکید دارد که در یک مجموعه قهرمان باید مسولیت‌ها و اختیارات افراد مشخص و محترم باشد. در حوزه فنی این سرمربی است که تصمیم می‌گیرد و هیچ کسی نمی‌تواند از این اصل تخطی کند. در جایگاه بالاتر این مدیرعامل است که تصمیم‌های نهایی را می‌گیرد. نمی‌توانیم اجازه بدهیم هیچ پدیده‌ای نظم و اقتدار مجموعه را بر هم بزند. تردید نداشته باشید که برنامه‌های خوبی از سوی مدیریت و کادر فنی در دست اقدام است ولی برای تحقق آن‌ها به آرامش و اعتماد هواداران نیاز است و البته اتحاد و همدلی که توان را مضاعف کند. پرسپولیس نیاز دارد که هواداران را کنار خود ببیند، چنانکه همواره چنین بوده است. نگرانی‌های هواداران و التهاب آن‌ها را درک می‌کنیم ولی بازگشت به مسیر قهرمانی هم یک شبه اتفاق نمی‌افتد و همه با هم باید به سمت آن حرکت کنیم. اگر قرار باشد هر کسی خارج از چارچوب هر کاری دلش خواست انجام بدهد، هرج و مرج ایجاد خواهد شد و هرج و مرج آن چیزی است که بعضی سهوا یا عمدا به دنبال ایجاد آن در پرسپولیس هستند.

دیدگاه تان را بنویسید