دستور وزیر ورزش برای بررسی شرایط ورزشگاه آزادی

وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد وضعیت سکوهای ورزشگاه آزادی با جدیت بررسی شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر نشست سکوهای ورزشگاه آزادی رسانه‌ای شد که با توجه به ریزش برج متروپل در آبادان، این خبر نگرانی‌هایی را برای وزیر ورزش ایحاد کرده است. او در آخرین صحبت‌های خود از مراجع مربوطه درخواست کرد تا به جد در این مورد تحقیق کرده و شرایط را برای ایمنی کامل هواداران جهت تماشای مسابقات فوتبال فراهم کنند. 

سید حمید سجادی در این باره با اشاره به گزارش منتشر شده درباره وضعیت ایمنی سکوهای ورزشگاه آزادی اظهار کرد: سلامت مردم و هواداران خط قرمز ماست. همه تلاش‌ها برای این صورت می‌گیرد که هواداران در محیطی سالم و ایمن به تماشای رقابت‌های ورزشی بنشینند.

او ادامه داد: ما خودمان را ملزم به بررسی برخی گزارش‌های منتشر شده می‌دانیم. در حال حاضر هم دستور ویژه‌ای صادر شده تا صحت و سقم گزارش منتشر شده بررسی شود.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: از هیچ خبری حتی شایعه و تخریب آسان عبور نمی‌کنیم. می‌دانیم هر لحظه دشمن در کمین است و خوب آگاهیم که متاسفانه در ورزش نمک خوردن و نمک‌دان شکستن کم نیست.

سجادی یادآور شد: حتی اگر گزارش منتشر شده به منظور تخریب باشد، بخاطر حفظ جان و سلامت مردم خودمان را موظف به پیگیری آن می‌دانیم تا مطمئن شویم همه چیز طبق استاندارد پیش می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید