خداحافظی های مجیدی با استقلال به قسمت هفتم رسید!

فرهاد مجیدی در دوره بازیگری و مربی گری خود 7 بار با استقلالی ها خداحافظی کرده است!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرهاد مجیدی سرمربی موفق استقلال که این تیم را بعد از 9 فصل به مقام قهرمانی لیگ برتر رساند، با انتشار پستی در اینستاگرام خواستار جدایی از این تیم شد.

مجیدی 7 بار با استقلال خداحافظی کرده که در ادامه ماجرای این جدایی ها را می خوانید.

سکانس اول: دی ماه ۱۳۷۸؛ بعد از دو سال و نیم حضور در استقلال ، بعد از اتفاقات بازی استقلال فجر در شیراز و محرومیت شش ماهه و بعد از بازی با الاتحاد عربستان ، برای نیم فصل به اتریش و تیم راپیدوین رفت و دوباره در تابستان ۷۹ به استقلال برگشت.

سکانس دوم: مهرماه ۱۳۷۹؛ بعد از بازی برگشت استقلال الوحده ، برای هفت سال از استقلال جدا شد و به الوصل و در ادامه الاهلی امارات پیوست و در پاییز ۱۳۸۶ و در هفته های میانی لیگ برتر هفتم در سن ۳۱ سالگی به استقلال حجازی برگشت.

سکانس سوم: آذر ماه ۱۳۹۰؛ در حالیکه با استقلال مظلومی در اوج بود و استقلال با اختلاف امتیاز نسبت به سپاهان در صدرجدول بود بعد از بازی با نفت تهران پیراهنش را سمت هواداران استقلال پرتاب کرد و در حالیکه دلش هوای تیامش در دبی کرده بود سر از الغرافه قطر در آورد و دوباره ۱۴ ماه بعد به استقلال قلعه نویی برگشت.

سکانس چهارم: آبان ۱۳۹۲؛ در هفته های میانی نیم فصل اول لیگ سیزدهم در یک تصمیم غیرمنتظره چهارگوشه زمین را در بازی مقابل مس بوسید و فوتبال را برای همیشه کنار گذاشت تا پنج سال بعد در بهمن ۱۳۹۷ به عنوان دستیار شفر به استقلال برگردد.

سکانس پنجم: خرداد۱۳۹۸؛ بعد از اخراج شفر و در حالیکه انتظار داشت به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود با آمدن استراماچونی به تیم ملی امید پیوست تا هفت ماه بعد به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود.

سکانس ششم: شهریور۱۳۹۹؛ بعد از فینال جام حذفی مقابل تراکتور و از دست دادن جام به دلیل دلخوری از احمد سعادتمند و مذاکره خیالی او با استراماچونی در حالیکه استقلال در آستانه حضور در آسیا بود از استقلال رفت تا شش ماه بعد در اسفند۱۳۹۹ جانشین محمود فکری در استقلال شود.

سکانس هفتم: ۱۲ خرداد۱۴۰۱؛ بعد از قهرمانی بدون باخت و تاریخی استقلال در لیگ بیست و یکم و در شب تولد۴۶ سالگی با انتشار یک پست اینستاگرامی با استقلال خداحافظی کرد و رهسپار امارات شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید