ایران به تیم کولاکوویچ باخت

تیم ملی والیبال ایران در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی صربستان که هدایت آن را کولاکوویچ بر عهده دارد، شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی والیبال ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف شاگردان ایگور کولاکوویچ در تیم صربستان رفت و بازی را واگذار کرد.

تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان از ساعت 19 و 45 دقیقه امشب (چهارشنبه یازدهم خرداد) در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند و تیم ایران در رقابتی نزدیک و نفس‌گیر 3 بر 2 نتیجه را به حریف واگذار کرد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ست دوم و سوم این دیدار 25 بر 22 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 19 و 15 بر 13 نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کردند.

محمدطاهر وادی، صابر کاظمی، میلاد عبادی‌پور، محمدرضا اسفندیار، امیرحسین توخته، رضا عابدینی و محمدرضا حضرت‌پور ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند، اما عطایی در ادامه مسابقه از دیگر بازیکنان نیز استفاده کرد تا با نقاط ضعف و قوت تیم ایران در شرایط مسابقه آشنا شود.

رشید حسن پور سفیر ایران در بلگراد نیز تماشاگر این مسابقه بود که در سالن اسلودس بلگراد برگزار شد. وی همچنین با امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره وضعیت اقامت ملی پوشان و والیبال ایران گفت وگو و برای ملی پوشان در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

ست کوویچ مربی اسبق تیم ملی والیبال جوانان ایران نیز از دیگر تماشاگران این مسابقه بود که از هتل با تیم ملی ایران به سالن مسابقه رفت. بازیکنان و کادر فنی تیم ملی استقبال خیلی خوبی از این مربی کردند و میلاد عبادی‌پور به از ست کوویچ به عنوان یکی از مربیان خوب دوران والیبال حرفه‌ای خودش یاد کرد.

دومین دیدار تدراکاتی و دوستانه تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان ساعت 19 و 45 دقیقه فردا (پنج‌شنبه 12 خرداد) برگزار خواهد شد.

دو تیم ملی والیبال ایران و صربستان خود را برای حضور در لیگ ملت‌ها 2022 آماده می‌کنند که از روز 17 خردادماه با حضور 16 تیم آغاز خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید