فرنگی‌کاران ایران، رقبای خود در تورنمنت قزاقستان را شناختند

قرعه کشی 7 وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی تورنمنت قزاقستان برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مراسم قرعه کشتی 7 وزن نخست، رقابت های کشتی فرنگی جام بولات تورلیخانوف قزاقستان و رنکنیگ اتحادیه جهانی عصر امروز در شهر آلماتی برگزار شد.

 نتایج قرعه کشی نمایندگان ایران به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف عزیزف از تاجیکستان می رود و در صورت پیروزی در این مسابقه در دور بعد با برنده کشتی گیران هند و قزاقستان روبرو می شود.

در وزن 60 کیلوگرم که 11 کشتی گیر حضور دارند، علیرضا نجاتی پس از استراحت در نخست، در دور دوم به مصاف بهرام اف از ازبکستان می رود. در این وزن پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست به مصاف برنده کشتی گیران قرقیزستان و تاجیکستان می رود.

در وزن 67 کیلوگرم که 10 کشتی گیر حضور دارند، میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده قرقیزستان و قزاقستان می رود.

در وزن 87 کیلوگرم که 11 کشتی گیر حضور دارند، رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد به مصاف عزیز بیکف از قرقیزستان می رود.در این وزن علی شریفی دیگر نماینده کشورمان در دور اول به مصاف آیتبکف از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی، در دور بعد با بردی مراتف از ازبکستان مبارزه می کند.

در وزن 97 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، مهدی فلاح پس از استراحت در دور نخست، با دادوف از قزاقستان روبرو می شود و در صورت پیروزی، در دور بعد به مصاف برنده رستم آسوکولوف از ازبکستان و سیف اله اف از قزاقستان می رود.

در وزن 130 کیلوگرم که 9 کشتی گیر حضور دارند، علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کاجایی از گرجستان می رود. امین میرزازاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن هم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف ساتیش از هند می رود. یوسفی و میرزازاده در صورت پیروزی مقابل حریفان شان در نیمه نهایی و برای صعود به فینال باید با همدیگر مبارزه کنند.

رقابت های 72، 77 و 82 کیلوگرم هم روز جمعه برگزار می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید