اردوی زنان فوتسال عراق در کمپ زنان ایران!

تیم ملی زنان فوتسال عراق از روز گذشته اردوی خود را در کمپ تیم های ملی آغاز کرده اما عجیب تر اینکه در هنگام اردوی این تیم، تصاویر دختران فوتسالیت ایران از این کمپ جمع آوری شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ از روز گذشته تیم‌ملی فوتسال زنان عراق بطور جدی در کمپ تیم‌های ملی کشورمان اردو برپا کرده و درحال آماده‌سازی برای تورنمنت غرب آسیا است همچنین طبق شنیده‌ها این تیم قصد انجام دیدار دوستانه با یک تیم‌ منتخب از کشور ایران را هم دارد.

خبر ورزشی نوشت: نکته تأمل برانگیز این است که کادرفنی تیم‌ملی عراق را شهرناز یاری و دستیاران ایرانی‌اش تشکیل می‌دهند و در حالی که از آخرین اردو تیم‌ملی فوتسال زنان کشورمان بیش از ۴ ماه می‌گذرد و در خصوص وضعیت آتی این تیم و حتی قرارداد کادرفنی ‌اش تعیین تکلیف نمی‌شود، تیم‌ملی عراق با کادرفنی ایرانی در کمپ تیم‌های ملی کشورمان اردو برپا کرده است!

اتفاق جالب توجه دیگر در خصوص برپایی این اردو، حذف تصاویر دختران فوتسالیست از دیوار کمپ است که با انتشار تصاویر تمرین تیم‌ملی عراق، آنها را آزرده خاطر کرده است.

فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد اردوی تیم ملی زنان عراق در کمپ تیم‌های ملی ایران گفت: وقتی تیم ملی فوتبال مردان ما به عراق می‌رود و با تیم امید عراق بازی می‌کند یعنی پروتکل‌هایی بین کشورها وجود دارد که شامل بخش زنان هم می‌شود. بنابراین اتفاق غریبی نیست. تعطیلی تیم ملی و برداشته شدن تصاویر دخترانمان از کمپ غریب است. این دختران دو قهرمانی دارند و برند هستند امیدوارم یک نفر پاسخگو باشد که چرا این عکس‌ها برداشته شدند؟ قدیمی شده‌اند یا اینکه دیگر به زنان توجه نمی‌کنند؟

 

دیدگاه تان را بنویسید