هشدار یک سایت به انگلیسی ها: بردن ایران آسان نیست

سایت لایو اسکور به انگلیسی ها هشدار داد ایران را در جام جهانی دست کم نگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در حالی که انگلیسی ها روی سه امتیاز راحت بازی با ایران در اولین دیدار مرحله گروهی جام جهانی حساب زیادی باز کرده اند. سایت لایو اسکور به شیرها تلنگری زده که کسب پیروزی برای آنها قطعی و حتی آسان نیست.

این سایت در گزارشی به بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال انگلیس در گروه B مسابقات جام جهانی 2022 قطر پرداخته است. در این گزارش آمده است؛ «گروه B احتمالاً در جام جهانیِ زمستانی امسال توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد و انگلیس به همراه احتمالا ولز یا اسکاتلند در کنار ایران و آمریکا به رقابت با هم خواهند پرداخت».

در ادامه این گزارش درباره تیم ملی فوتبال ایران نوشته شده است: «ایران برای سومین دوره متوالی و در کل برای ششمین بار به جام جهانی صعود کرده است اما هرگز از دور اول (مرحله گروهی) فراتر نرفته است. تیم ملی کمی بدشانس بود که در مرحله گروهی جام جهانی 2018 تنها به خاطر یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم‌های اسپانیا و پرتغال از صعود به دور بعد بازماند. سامان قدوس بال برنتفورد نامی است که باید به آن توجه کرد و ایران با توجه به دریافت تنها 4 گل در مرحله انتخابی، احتمالاً شکست دادن تیم ملی سخت خواهد بود. با این حال، این ممکن است هنوز برای صعود آنها از گروه B کافی نباشد».

تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 با تیم های انگلیس، آمریکا و یکی از سه تیم اوکراین، ولز و اوکراین رقابت خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید