ابراهیمی و علیپور چطور اسکوچیچ را مجاب به دعوت کردند؟

امید ابراهیمی و علی علیپور دو بازیکنی هستند که در دوران مربیگری دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نشدند و یا یک بار به این تیم دعوت شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی 25 بازیکن را برای حضور در اردوی این تیم در خرداد 1401 و دیدار با کانادا را اعلام کرد.

مهمترین سورپرایز اسکوچیچ برای این دیدار، دعوت از امید ابراهیمی و علی علیپور به اردو بود که هر کدام یا تا چند سال قبل به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند.

امید ابراهیمی از جمله بازیکنانی است که در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا عملکرد درخشانی داشت و زیر نظر کارلفوس کی روش جای خالی بازیکنانی مانند جواد نکونام و آندرانیک تیموریان را پوشش داد اما با آمدن اسکوچیچ، از تیم ملی دور شد و مجموعا یک بار به تیم ملی ایران دعوت شد که مربوط به نوروز 1400 و بازی تیم ملی ایران و سوریه در آزادی بود.  امید بعد از بازی مقابل سوریه، برای اردوی تیم ملی در بحرین و سپس انتخابی جام جهانی دعوت نشد اما اکنون این فرصت را دارد تا جام جهانی خودش را در اندیشه های تاکتیکی اسکوچیچ جای دهد و شاید مسافر قطر شود. او در فصل گذشته بازیکن الوکره بود و توانست با تیمش هم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

علی علیپور، مهاجم جدید ژیل ویسنته پرتغال هم مدت ها بود که از علاقه خود برای بازگشت به تیم ملی ایران سخن می‌گفت. او مجموعا در اردوهای کمی به تیم ملی دعوت شده اما انتظار داشت وقتی لژیونر شد، بیشتر به تیم ملی دعوت شود.  با این حال او در دو فصلی که برای ماریتیمو بازی می‌کرد هم به تیم ملی دعوت نشد تا اینکه در انتقال اخیر خود به یک تیم دیگر، اسکوچیچ او را برای حضور در تیم ملی و رقابت با مهاجمان نامدار تیم ملی دعوت کرده است. علی علیپور آخرین بار در خرداد 1398 به تیم ملی ایران دعوت شده بود که زیر نظر ویلموتس در تمرینات شرکت کرد و در بازی با سوریه هم به میدان رفت.

باید دید این دو بازیکن می‌توانند با عملکرد خود در این اردو، حضور در اردوهای آتی تیم ملی را هم تضمین کنند یا خیر؟

دیدگاه تان را بنویسید