خشم درویش: حدادی هم نمی توانست به تماشاگر سنگ بزند چه برسد عالیشاه!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شدت نسبت به اتفاقات تبریز واکنش نشان داد

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رضا درویش درباره اتفاقات بازی جنجالی تراکتور با پرسپولیس گفت: حساب مردم غیور و میهن پرست تبریز از تماشاگرنماها جداست. این چه وضعیتی بود که ما شاهد بودیم. متاسفانه هیچ کس از مسئولان نگفت که چرا این همه سنگ پرتاب شد. همه فرار رو به جلو می کنند که چرا عالیشاه سنگ زده است. عالیشاه یکی از صد سنگی که به سمت او پرتاب شده بود را به سمت تبلیغاتی پرتاب کرد. آیا تابلوی تبلیغاتی حس دارد؟ احساس دارد؟ چطور پرتاب سنگ به آدم مهم نیست اما به سمت تابلو مهم است.

وی ادامه داد: امید عالیشاه که هیچ اگر احسان حدادی هم بود زورش نمی رسید سنگ را به سمت هواداران پرتاب کند. به جای این که جلوی این اتفاق را بگیرند دائم می گویند چرا فلان بازیکن فلان کار را کرد.

درویش درباره حرف و حدیث های مطرح شده گفت: مگر ظرفیت بازی 30 هزار نفر نبود؟ چرا نیامدند بگویند اشتباه کرده ایم. چرا بازی برگزار شد. می گویند بدون بلیت آمده اند. وقتی توانایی کنترل تماشاگر را ندارند چرا میزبانی می کنند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اتهام نیامدن به زمین گفت: به نظر شما در ده دقیقه می شود غذا خورد و دوش گرفت. نکته بعدی این که داور باید تصمیم بگیرد نه بازیکن و مربی. داور اعلام می کند که فضا مناسب نیست برای برگزاری مسابقه. تا زمانی که داور مجدد اعلام نکند که بازی دوباره برگزار شود، امکان این اتفاق نیست. یک ساعت و نیم بعد از سوت داور به من گفتند که برخی مسئولان استان آمده اند گفته اند که بازی کنید. وقتی داور نیمه تمام بودن بازی را اعلام کرده بازیکن من کاری نمی تواند بکند.

دیدگاه تان را بنویسید