جی پلاس

شاهین کشتی ایران به دنبال شکستن طلسم طلای جهان+عکس

محمدعلی گرایی به دنبال پایان دادن به طلسم طلای جهان و کسب مدال زرین است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بی شک محمد علی گرایی، یکی از برترین کشتی گیران ایران در سال های اخیر است که پای ثابت تیم ملی کشتی فرنگی، در مسابقات مختلف بوده.

شاهین کشتی ایران برای اولین بار در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ به مدال جهانی رسید. او در پاریس برنز جهان را بر سینه زد، یک سال بعد در بازی های آسیایی جاکارتا طلا گرفت اما در جهانی مقابل رسول چونایف شکست خورد و به توفیقی نرسید.

گرایی در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ بار دیگر دوبنده ایران را پوشید و همه منتظر بودند تا این بار طلای جهان را به ارمغان آورد اما بار دیگر بر سکوی سوم ایستاد. مرد برنزی کشتی فرنگی، که همه منتظر طلای او در المپیک بودند، در توکیو به دلیل مصدومیت درخشش کافی را نداشت و دست خالی برگشت اما در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ بار دیگر برنز جهان را گرفت تا با سه برنز جهان، از این حیث رکورددار باشد.

اگر چه سه مدال برنز جهان افتخار بزرگی است اما قابلیت و توانایی های گرایی، او را در بین برترین های جهان قرار داده و حالا همه منتظرند تا او طلسم طلای جهان را کنار بزند و در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ از سکوی نخست دنیا بالا برود.

کاکوی شیرازی تیم ملی، باید منتظر تصمیم کادر فنی باشد تا در صورت پوشیدن دوبنده تیم ملی بتواند این بار طلای جهان را بر سینه بزند و بر بام دنیا بایستد.

محمدعلی گرایی

محمدعلی گرایی

دیدگاه تان را بنویسید