بدشانس‌ترین هوادار دنیا با بلیت پاره فینال اروپا!+عکس

یک هوادار لیورپولی ادعای جالبی درباره بلیت خود داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بدترین کابوس یک هوادار لیورپول، صبح شنبه به حقیقت پیوست. سگ او توانست بلیت فینال لیگ قهرمانان اروپا را در دست بگیرد و آن را کاملاً خراب کند.

قرمزها آخر هفته آینده به پاریس می روند تا با رئال مادرید دیدار کنند تا فصل را با خاطرات خوبی تمام کنند. شاگردان یورگن کلوپ در صورت پیروزی می توانند یک فصل بی سابقه را به پایان برسانند، اگرچه این مسئله به نتایج آخر هفته در لیگ برتر بستگی دارد.

دیدار میان رئال مادرید و لیورپول یک رویارویی هیجان انگیز خواهد بود و این، همان دیداری است که هیچ کس دوست ندارد آن را از دست بدهد. اما متاسفانه این اتفاق برای یکی از کاربران توییتری رخ داده و او در ورزشگاه پارک دو پرنس نخواهد بود.

کاربری به نام شونا در توییتی که البته اکنون حذف شده است، تصویری از بلیت تکه تکه شده خود را با شرح زیر به اشتراک گذاشت: "کسی سگ می خواهد؟"

تاریخ ها و سایر اطلاعات روی بلیت و اطلاعات شخصی سیاه شده است، بنابراین بلیت او واقعی به نظر می رسد. داستان از این قرار است که سگ این کاربر، بلیت فینال را تکه پاره کرده و حالا این هوادار لیورپول در حسرت دیدن فینال از نزدیک است.

او صبح خود را صرف پاسخ دادن به هوادارانی کرده است که به شدت از او ناراحت هستند. این کاربر گفت: وقتی از پله‌ها پایین آمدم، این خرابکاری را دیدم. به یادم ندارم آخرین باری که این‌قدر گریه کردم، کی بود!

فینال امسال تکرار دیدار پایانی سال 2018 است که رئال مادرید پس از دبل گرت بیل، 3-1 پیروز شد. لیورپول این بار امیدوار است که نتیجه متفاوتی رقم بخورد زیرا به دنبال کسب هفتمین جام اروپایی خود هستند.

طرفدار لیورپول

دیدگاه تان را بنویسید