جام استقلال طلایی است اما نه آن طلایی!+عکس

سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد جام قهرمانی استقلال مانند جامی است که به پرسپولیس اهدا شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مسابقات لیگ برتر فوتبال روز شنبه هفته آینده با برگزاری بازی های هفته سی‌ام به پایان می‌رسد و قرار است در ورزشگاه آزادی جام قهرمانی به تیم استقلال اهدا شود.

از این رو مسئولان سازمان لیگ فوتبال برنامه ریزی های لازم برای برگزاری جشن قهرمانی استقلال را انجام داده‌اند. روابط عمومی سازمان لیگ جام قهرمانی مسابقات و همچنین مدال‌های اعضای تیم قهرمان را سفارش داده‌اند و قرار است طی روزهای آینده به دست شان برسد.

نکته قابل توجه درباره جام قهرمانی مسابقات این است که جام مذکور مانند سال های گذشته است. سازمان لیگ از چند سال قبل یکسان سازی جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر را در دستور کار قرار داده و جامی که روز شنبه و بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان به استقلال اهدا می‌شود همان جامی است که سال های قبل پرسپولیس دریافت کرده است.

گفتنی است؛ مدال های تیم قهرمان نیز مانند سال های گذشته طراحی شده تا یکسان سازی به صورت کامل انجام پذیرد.

در ادامه تصاویری از جام قهرمانی و مدال هایی که به پرسپولیس در سال های گذشته اهدا شد را می‌بینید؛ جام و مدال هایی که شنبه به استقلال داده می‌شود.

بر اساس اعلام مدیرروابط عمومی سازمان لیگ، جامی که به استقلال تعلق می‌گیرد طلایی نیست. این جام مثل سال های گذشته است و سازمان لیگ برنامه ای برای اهدای جام طلایی به آبی پوشان در صورت قهرمانی بدون شکست ندارد.

مدال قهرمانی لیگ برتر

جام لیگ برتر

دیدگاه تان را بنویسید