پیکان با کامبک قهرمان والیبال آسیا شد+ عکس

تیم پیکان با پیروزی در ماراتن والیبالی مقابل نماینده ژاپن به مقام قهرمانی باشگاه های آسیا دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم والیبال پیکان در دیدار پایانی رقابت های جام باشگاه های آسیا به مصاف سانتوری ژاپن رفت و در یک بازی سخت و دشوار با نتیجه 3-2 به برتری رسید، قهرمان آسیا شد و سهمیه جام باشگاه های جهان را نیز به دست آورد.

سانتوری در دست اول همانند بازی مرحله گروهی دو تیم به برتری رسید (25-21). در دست دوم پیکان به بازی برگشت و پیش افتاد اما ژاپنی ها در امتیازات پایانی ورق را برگرداندند و باز هم پیروز شدند (28-26). شاگردان اکبری سست های سوم و چهارم را با نتایج 25-13 و 25-20 به سود خود به پایان بردند تا کار به ست پایانی کشیده شود.

در ست پنجم پیکان که روحیه بهتری داشت با وجود تساوی تا امتیاز10 توانست با نتیجه 15-12 به برتری رسیده و ضمن قهرمانی سهمیه حضور در جام باشگاه های جهان را کسب کند. پیکان در این رقابت ها علاوه بر ستاره های ایرانی نظیر معروف و موسوی، اروین انگاپت و نمیر عبدالعزیز دو تن از بهترین بازیکنان جهان را به خدمت گرفته بود.

تیم پیکان تهران با هشت قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو نشان برنز پرافتخارترین باشگاه آسیا در این رقابت‌ها است. پیکانی‌ها که عنوان سومی جهان را نیز در پرونده کاری خود دارند، در سال‌های 2006 تا 2011 شش قهرمانی متوالی در این مسابقات به دست آوردند.

جشن قهرمانی پیکان را اینجا ببینید

Mens-club-PYK-SUN-2022-5-20-6-2

والیبال پیکان

والیبال پیکان

والیبال پیکان

والیبال پیکان محمد موسوی

والیبال پیکان

دیمیتری موزرسکی

دیدگاه تان را بنویسید