رفع ابهام از بازی دوستانه ایران و اکوادور + عکس

با وجود اعلام بازی دوستانه ایران و اکوادور از سوی استیلی، تاریخ برگزاری این دیدار یک ابهام بزرگ داشت که به نظر رفع شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حمید استیلی در حالی اعلام کرده بود که ایران و اکوادور 21 خرداد با هم دیدار می کنند که در تقویم، اکوادور 22 خرداد با مالی بازی داشت اما این ابهام بزرگ حالا رفع شده است.

حمید استیلی شب گذشته در برنامه ای تلویزیونی اعلام کرد تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی دوستانه خود قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد)  به مصاف اکوادور خواهد رفت.

هرچند طبق اظهارات استیلی امروز قرارداد رسمی این بازی امضاء خواهد شد اما مطرح شدن تاریخ ۲۱ ژوئن برای برگزاری دیدار شاگردان دراگان اسکوچیچ و گوستاوو آلفارو با توجه به اینکه پیش از این اعلام شده بود اکوادور قرار است در همان روز به مصاف مالی برود، ابهاماتی را ایجاد کرد.

با این وجود طبق پیگیری‌‌های خبرنگار ما، فدراسیون فوتبال ایران با اطلاع از اینکه بازی دوستانه اکوادور و مالی لغو شده برای انتخاب دومین حریف تیم ملی به سراغ این تیم رفته و طبق توافقات صورت گرفته دو تیم در همان تاریخ ۱۱ ژوئن در تورنتو به مصاف هم خواهند رفت‌.

ایران و اکوادور

ضمن اینکه آندرس مونز آراندا، یکی از خبرنگاران اکوادوری نیز لغو دیدار این تیم با مالی و برگزاری دیدار تیم ملی این کشور با ایران را در کانادا تایید کرده است.

فدراسیون فوتبال اکوادور نیز تایید کرد که بازی با مالی لغو شده ولی هنوز از بازی مقابل ایران مطلبی منتشر نکرده است. انتظار می‌رود در ساعات پیش رو، این مطلب در سایت فدارسیون فوتبال اکوادور درج شود.

دیدگاه تان را بنویسید