انگاپت: کارمان در تهران تازه شروع شده است

دو بازیکن کلیدی پیکان پس از صعود به یک چهارم نهایی آسیا درباره عملکرد تیم صحبت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم والیبال پیکان با برتری 3-1 مقابل نماینده تایلند به یک چهارم نهایی باشگاه های آسیا راه یافت. اروین انگاپت ستاره فرانسوی پیکان در پایان بازی گفت: این نتیجه خوشحال کننده بود. نکته مهم این رقابت پیروزی تیم پیکان بود. باید بگویم که ما برای پیروزی به میدان آمده ایم و پیروزی برای تیم ما مهم ترین مساله است.

او در خصوص بازی بازیکنان ذخیره در این رقابت اظهار کرد: بازیکنان دیگر امروز این شانس را پیدا کردند که در زمین قرار بگیرد. قطعا همه بازیکنان در این پیروزی شریک هستند.  

ستاره فرانسوی والیبال جهان ادامه داد: کار ما تازه آغاز شده و مسابقه واقعی بعد از این مرحله آغاز می شود و باید دید که تیم ها با چه نیرویی در زمین حاضر خواهند شد.

سعید معروف نیز پس از بازی گفت: امروز با ترکیب دیگری بازی کردیم، ترکیبی که یکسال تمام در پیکان زحمت کشیدند و با زحمت‌های آنها بود که پیکان به این بازی‌ها رسید. خوشبختانه خوب بودند. شرایط در گیم دوم سخت‌تر بود و تایلند بهتر کار کرد اما در گیم‌های دیگر بازی در کنترل ما بود. خوشحالم که دور گروهی را با سه برد تمام کردیم و برای بازی های بعدی آماده می‌شویم. 

معروف در مورد محمدطاهر وادی پاسور تیم ملی و پیکان بیان کرد: آقای وادی چند سالی است که در اردوهای ملی بوده و تجربه خوبی در تیم ملی دارد. فکر می‌کنم جزو کسانی است که در نسل بعدی تیم ملی تاثیر گذار خواهد بود. او همیشه جزو بازیکنان زحمتکش و خوب تیم ملی بوده و با توجه به تغییر نسلی که اتفاق افتاده است، می‌تواند به تیم ملی کمک کند. 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید