مقصد نامعلوم عزت اللهی پس از ترک قطر

هافبک ملی پوش تیم وایله هنوز تصمیمی برای ادامه فوتبالش نگرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سعید عزت اللهی نیم فصل دوم را در تیم الغرافه سپری کرد و حالا با پایان قرارداد قرضی، دوباره تحت قرارداد وایله دانمارک است؛ تیمی که با جدایی هافبک ملی‌پوش ایرانی، نتوانست سهمیه خود را حفظ کند و به لیگ یک دانمارک سقوط کرد.

هافبک ملی پوش گفتگویی با ورزش سه انجام داده است که در ادامه می خوانید.

* قراردادت به کجا رسید و آیا از الغرافه جدا شدی؟

عزت اللهی: قرارداد من با الغرافه قرضی بود و تمام شد و الان بازیکن وایله محسوب می شوم و قرارداد دارم ولی تیم وایله متاسفانه در لیگ برتر دانمارک نماند و سقوط کرد و برای فصل جدید باید صحبت کنیم ببینیم چه می شود.

* به ایران باز می گردی؟

عزت اللهی: نه. هنوز هیچی معلوم نیست و تصمیم گیرنده قطعا باشگاه وایله خواهد بود چون هنوز قرارداد دارم. درباره لیگ ایران هم همیشه صحبت ولی من فعلا قرارداد دارم و معلوم نیست چه اتفاقی بیفتد.

* تجربه بازی در لیگ قهرمانان آسیا برای تو چطور بود؟

عزت اللهی: فکر میکنم که تجربه خوبی بود. به هر حال لیگ قهرمانان اسیا هم تجربه جالبی بود برای من که من قبلا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده بودم. تیم ما تیم خیلی جوان بود. من همیشه سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم ولی تیم کم تجربه بود و کار ما سخت شد. مقابل تیم‌هایی که هزینه کرده بودند و باتجربه بودند کار سختی داشتیم.

* چه شد که در یک بازی هشت گل دریافت کردید؟

عزت اللهی: به نظرم اتفاق بود و ممکن است برای هر تیمی حتی بارسلونا هم رخ بدهد.  روز بد فوتبال ما بود و بدشانسی هم آوردیم و روز خوش شانسی الاهلی بود. آنها در بازی رفت لحظه‌های آخر توانستند به زحمت به ما گل تساوی را بزنند.

* تقابل با فولاد به عنوان یک تیم ایرانی چطور بود؟

عزت اللهی: قطعا برای من به عنوان یک ایرانی تجربه جالبی بود که پیراهن یک تیم باشگاهی را بپوشم و مقابل یک تیم ایرانی بازی کنم. فولاد واقعا تیم با دیسیپلینی بود و آقا جواد نکونام هم مربی‌ است که من تجربه کار کردن با او در تیم تیم ملی را داشتم و می دانستم فولاد قطعا یکی از بازیهای سخت ما خواهد بود. دو بازی جلوی فولاد سخت ترین بازی ما بود و از همه لحاظ روی ما فشار گذاشت. از یه طرفی هم خوشحالم که نماینده کشورم در مرحله بعد حاضر است و برایش بهترین آرزوها را دارم.

* وضعیت آمادگی ات چطور است.؟

عزت اللهی: زمانی که به قطر آمدم وسط لیگ بود و فصل بدنسازی نبود. مصدومیتی سراغم آمد که سه چهار هفته نتوانستم بازی کنم. ترس مصدومیت زانویم را داشتم که در سال جام جهانی اتفاق بدی برایم رخ ندهد اما در حال حاضر شرایط خوب است و در حال تمرین هستم تا به اردوی تیم ملی ملحق شوم.

* کار کردن با استراماچونی از نظر فنی و اخلاقی چطور بود؟

عزت اللهی: قطعا وجود آقای استراماچونی نود درصد دلیلی بود که من رفتم باشگاه الغرافه. چون می دانستم که به من و سبک بازیم علاقه زیادی دارد. از لحاظ فنی و اخلاقی بسیار مربی خوب و بزرگی هستند.

* در مورد انتقالت من دیدم سایت وایله نوشت که این انتقال از نظر مالی برای ما هم خوب بود. باتوجه به اینکه قرضی رفتی، این جمله به چه معنی بود؟ و برای خودت هم ابعاد مالی خوبی داشت؟

عزت اللهی: قطعا همینطور بود. انتقال قرضی بود اما رقم انتقال برای حالت قرضی بود که شاید خیلی از باشگاه‌ها توی فروش بازیکن به آن دست پیدا می کردند. باشگاه در این انتقال قرضی به پول خوبی رسید. هم برای باشگاه از نظر مالی خوب بود و هم برای من.

* بازی دوستانه تیم ملی با کانادا را چطور می بینی؟

عزت اللهی:  ما مشکلات بازیهای تدارکاتی رودوره‌های قبلی هم داشتیم و باتوجه به شرایط خاصی که بعضی کشورها برای کشور ما درست می‌کنند، مشکلات همیشه هست اما فکر کنم بازی کانادا بازی مفیدی برای ما خواهد بود. کانادا حریف خوبی است. ما نیاز داریم برای حضور خوب در جام جهانی، با تیم های خوبی مثل همین کانادا بازی کنیم.

* هفت ماه تا جام جهانی مانده. چقدر انگیزه داری برای حضور در قطر؟

عزت اللهی: خودم به شخصه خیلی انگیزه دارم چون جام جهانی بزرگترین اتفاق فوتبالی دنیاست و همه بازیکنان قطعا انگیزه دارند و تلاش می کنند. خودم خیلی انگیزه دارم و فکر کنم این انگیزه تیمی باشد و کل تیم این انگیزه را دارد. این تیم ملی پتانسیل تاریخ سازی دارد.

* کدام بازی تیم ملی در جام جهانی برایت جذاب تر است؟

عزت اللهی: همه بازی ها جذاب است. تک تک بازی های ما در جام جهانی خیلی مهم هستند. انگلیس یکی از قدرت های جهان است و یکی از بازی های حساس ما خواهد بود. آمریکا با توجه به خاطرات خوبی که داریم بازی زیبایی می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید