انتقاد ستاره والیبال جهان از نور 12 هزارنفری!/ معروف: امیدوارم سالن پر از تماشاگر شود

دیمیتری موزرسکی فوق ستاره روسیه‌ای والیبال جهان، از شرایط نامساعد نور سالن 12 هزارنفری آزادی انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، عصر امروز (یک‌شنبه)‌ 25 اردیبهشت 1401، تیم والیبال پیکان در دومین بازی خود از رقابت‌های جام باشگاه‌های مردان آسیا 2022، مقابل سانتوری سانبردز ژاپن به میدان رفت که با نتیجه سه بر یک (۲۲-۲۵، ۲۵-۱۹، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۲۱) به پیروزی دست یافت. سرمربیان و بازیکنان دو تیم پس از اتمام مسابقه درباره این دیدار صحبت کردند.  

معروف: امیدوارم سالن آزادی با حضور تماشاگران پر شود

سعید معروف

سعید معروف کاپیتان تیم والیبال پیکان در کنفرانس خبری بعد از این مسابقه گفت: خوشحالم که امروز تعداد بیشتری تماشاگر داشتیم. فکر می‌کنم روز به روز هم بیشتر می شوند و امیدوارم پنجشنبه و جمعه سالن پر شود.

وی افزود: شروع بازی سخت بود و ژاپن خوب کار کرد. حریف تیم خوب و منسجمی است و بازیکن خارجی هم دارد که به این تیم کمک می‌کند. فکر می‌کنم در ست اول هم شانس پیروزی داشتیم اما گیر کردیم و بردند.‌ خوشبختانه تیم باتجربه و بازیکنان خوبی داریم، اهمیت بازی را هم می دانستیم. به بازی برگشتیم و توانستیم مسلط کار کنیم.

اکبری: امروز جنگ سرویس‌ها بود

پیمان اکبری

پیمان اکبری، سرمربی پیکان در کنفرانس خبری بعد از این مسابقه گفت: خیلی خوشحالم که آقای کوتا یامامورا (سرمربی ژاپن) را بعد از سال‌ها دیدم. زمانی ما در تیم‌های ملی ایران و ژاپن همبازی بودیم و خاطرات خوبی داریم. به خاطر بازی تیمش تبریک می‌گویم خیلی خوب جنگیدند و بازی کردند. با اسم‌ها کاری نداشتند و برای هر توپ تلاش کردند. به تیم خودم هم بابت بازی خوبشان تبریک می‌گویم. هر چند ست اول را واگذار کردیم اما خوب بازی کردیم.

او افزود: ژاپن در ست اول بهتر از ما بود و تا آخر مسابقه هم جنگنده کار کرد. بازیکنان ما هم تلاش کردند تا برتری امتیازی خود را تا آخر حفظ کند. بازی امروز جنگ سرویس بود. تیم ما و ژاپن به ترتیب  ۱۸ و ۱۷ سرویس خراب کردیم و دلیلش این بود که باید سرویس ریسکی می‌زدیم اما ما پنج امتیاز مستقیم از سرویس گرفتیم که خیلی برایمان خوب بود. ژاپن تیم‌ ما را تحت فشار قرار داد که خوب بود. باید برای هر امتیاز جنگید چون هیچ تیمی از پیش بازنده یا برنده نیست.

اکبری در ادامه گفت: امروز موزیرسکی و انگاپت که المپیکی هستند، داخل زمین بودند  که هر دو در سطح خود خوب ظاهر شدند. برای نماینده ژاپن آرزوی موفقیت دارم خیلی هماهنگ بازی می‌کنند. امیدوارم بازی‌های بعدی‌شان را با موفقت پشت سر بگذارند.

او در مورد درصد بالای خطای سرویس تیم‌ها بیان کرد: والیبال دنیا از سرویس به عنوان حمله استفاده می‌کند اگر تیمی سرویس ساده بزند به راحتی توپ به حریف می‌رسد و حمله‌اش به احتمال زیاد به ثمر می‌رسد. بنابراین داشتن این تفکر که باید از سرویس به عنوان حمله استفاده کنیم، نوعی ریسک را هم باید بپذیریم. بازیکن باید در امتیاز حساس سرویس خوب بزند و این سرویس خوب هم ممکن است خرابی داشته باشد.

موزرسکی: نور سالن آزادی چشم پاسور را اذیت می‌کرد!

موزرسکی

دیمیتری مورزسکی در واکنش به شکست تیمش مقابل تیم والیبال پیکان گفت: بازی سختی داشتیم و تلاش کردیم که نتیجه خوبی بگیریم. در ست اول پیروز میدان شدیم اما نتوانستیم به روند خوب خود ادامه دهیم. نمی‌دانم چرا عملکرد تیم بهم ریخت اما در نهایت به تیم حریف باختیم.

ستاره والیبال جهان ادامه داد: ما مقابل تیم قوی حاضر شدیم که بازیکنان بزرگ و معروف دارد. نماینده ایران با تجربه خود توانست تیم ما را شکست دهد.

او با حمایت از پاسور تیمش گفت: او بازیکن خوبی است و باید توپ را پخش می کرد. نور سالن کمی چشم پاسور را اذیت می کرد و شاید و نمی توانست به من درست پاس دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید