گفت وگوی جی پلاس

گلایه های فوتبالیست زنی که در یک بازی 10 گل زد/ تیمداری نکردن در بخش زنان اجحاف در حق دختران ایران است

ملی پوش فوتبال زنان ایران گفت: تمام تیم‌های دنیا بازی‌های دوستانه و اردو برگزار می‌کنند اما فدراسیون ایران از وقتی که از جام ملت‌های آسیا برگشتیم تیم ملی را به حال خود رها کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

هاجر دباغی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص شرایط فعلی فوتبال زنان اظهار کرد: شرایط فوتبال باشگاهی خوب است و باشگاه‌ها با هر سختی و شرایط مالی در حال تیمداری هستند و فکر می‌کنم به غیر از شهر کرد که مسئولان استانشان خیلی کم توجه هستند بقیه استان‌ها اوضاع بهتری دارند و همین موضوع باعث می‌شود رقابت‌ها نزدیک تر باشد و پیشرفت زیادتری هم داشته باشیم.

او افزود: برخلاف فوتبال باشگاهی از تیم ملی خبری نیست و فوتبال ملی اعزام‌هایش تمام و به حال خود رها شد. همه تیم‌های ملی بازی‌های دوستانه و اردو برگزار کردند اما فدراسیون ایران از وقتی که از جام ملت‌های آسیا برگشتیم هیچ اقدامی برای زنان نکرده است.

دباغی با اشاره به زدن 10 گل در دیدار با نماینده شهر کرد تصریح کرد: این نوع بازی‌ها برای به دست آوردن خانم گلی و جایگاه بالاتر است. خداراشکر از موقعیت‌هایی که داشتم استفاده کردم و بچه‌ها هم کمک کردند بنابراین هم توانستیم نتیجه خوبی بگیریم هم تعداد گل‌های بالایی داشته باشم.

بازیکن فوتبال زنان ایران در پایان صحبت‌های خود با بیان اینکه به این رشته اهمیت بیشتری بدهند گفت: باشگاه‌هایی که در بخش آقایان فعالیت و تیمداری می‌کنند وقتی زیرساخت و شرایطش را دارند تیم بانوان هم تشکیل بدهند تا به ورزش کشور کمک کنند چون واقعا اجحاف در حق دختران ایران است. مثل اینکه AFC هم برای یکی از ارکان‌هایی که مجوز صادر کند داشتن تیم زنان است بنابراین باشگاه‌های مطرح ایران باید به پیشرفت زنان هم فکر کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید