نویدکیا: مساوی با پرسپولیس به درد هیچ تیمی نمی خورد

سرمربی سپاهان قصد دارد از فرصت تیمش برای نزدیک تر شدن به نایب قهرمانی استفاده کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: کسب 3 امتیاز ما را به صدر نزدیک تر می کند. واقع بینانه این است که نیازی نیست مربیان درمورد این بازی توضیح بدهند زیرا برای هر دو تیم فوق العاده مهم است. قطعا برای ما خیلی مهم است زیرا با توجه به فاصله ۵ امتیازی با پرسپولیس، این بازی می‌تواند ما را به بالای جدول نزدیک‌تر کند.

وی ادامه داد: فوق العاده بازی مهمی است زیرا هر دو تیم به بردن آن نیاز دارند. شاید مساوی به درد هیچ تیمی نخورد اما خیلی هم  نمی شود ریسک کرد. امیدوارم مثل همیشه بازی خوبی انجام داده و در کنارش نتیجه خوبی هم بگیریم. پرسپولیس، تیم قابل احترامی است که از لحاظ کیفیت، فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند. باید به این تیم احترام گذاشت و فردا روزی است که باید با تمام وجودمان تلاش کنیم. برای کسب حداکثر امتیاز باید تمام تلاش خود را کرده و اشتباهات مان را به کمترین حد برسانیم.

نویدکیا خاطرنشان کرد : محمدرضا مهدی زاده را برای بازی فردا در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان مان حضور دارند. مسعود ریگی هم محروم است و شرایط پیچیده ای برای دیدار با پرسپولیس نداریم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید