آرمان رضانی: برای رسیدن به پیراهن استقلال خیلی تلاش کردم

آرمان رمضانی که گل سه امتیازی استقلال را در دیدار با شهرخودرو به ثمر رساند گفت: من نمی‌خواهم این جملات را برای خوشایند هواداران به زبان بیاورم ولی واقعاً برای رسیدن به پیراهن استقلال، خیلی تلاش کردم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آرمان رمضانی یکی از مهم‌ترین گل‌های دوران ورزشی خودش را وارد دروازه شهر خودرو کرد. بازیکنی که در ۱۵ دقیقه پایانی به‌ جای ارسلان مطهری وارد زمین شد و ماحصل تلاش او در این مدت اندک، یک شوت به تیرک و یک گل بود که سه امتیاز فوق‌العاده حساس را به‌ حساب استقلال واریز کرد تا آبی‌پوشان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

باتوجه‌ به توقف پرسپولیس برابر ذوب‌آهن، آبی‌پوشان سخت به دنبال برتری مقابل تیم مشهدی بودند اما برای رسیدن به گل، ۸۸ دقیقه صبوری به خرج دادند و سرانجام این اتفاق در لحظات پایانی دیدار و با شوت رمضانی رقم خورد.

این بازیکن روز گذشته و در حاشیه تمرین آبی‌پوشان، مقابل دوربین باشگاه استقلال قرار گرفت و پاسخگوی سوالاتی بود که در زیر می‌خوانیم:

*لحظه‌ای که داشتی وارد زمین می‌شدی، این حس را داشتی که گل می‌زنی؟

فکر می‌کنم دیدار برابر شهر خودرو، یکی از شب‌های خوب زندگی من و هواداران باشگاه استقلال بود. در هنگام تعویض و زمانی که وارد زمین می‌شدم، انرژی مثبت زیادی از طرف هواداران گرفتم. خود من نیز انگیزه زیادی برای گلزنی در این دیدار داشتم. لطف خدا و تلاش بچه‌ها بود که موفق شدم گلزنی کنم و آن‌همه هواداری که به استادیوم آمده بودند، خوشحال برگشتند.

* سال قبل از پرسپولیس به استقلال آمدی. در ابتدا واکنش‌ها به گونه دیگری بود و برخی افراد صحبت‌های دیگری را مطرح می‌کردند. این روحیه جنگندگی در تو از کجا می‌آید؟

واقعیت این است همان‌طور که گفتید، اوایل شرایط خیلی برای من سخت بود. ولی یک چیزی به من انرژی مثبت می‌داد که می‌توان به هواداران، کادر فنی، مجموعه باشگاه، بازیکنان و... اشاره کرد که به‌نوعی با من برخورد کردند و من را پذیرفتند که این انگیزه در من ایجاد شد تا جواب محبت‌شان را بدهم.

خیلی شرایط سخت بود ولی می‌دانستم اگر یک نفر با تمام توانش تلاش کند، قطعاً خداوند یک جایی جواب زحماتش را می‌دهد. من نمی‌خواهم این جملات را برای خوشایند هواداران به زبان بیاورم ولی واقعاً برای رسیدن به پیراهن استقلال، خیلی تلاش کردم و خیلی هم سختی کشیدم. هر زمانی که وارد زمین می‌شوم، سعی می‌کنم یک جوری کار کنم تا این پیراهن را برای خودم حفظ کنم.

من ۵ دقیقه، ۱۰ دقیقه، از ابتدا و یا هرچند دقیقه‌ای که وارد زمین می‌شوم، سعی می‌کنم تمام توانم را بگذارم. حالا با گل‌زدن این اتفاق رخ ندهد، با جنگیدن، دویدن و یا هر طوری که بتوانم کمک کنم، تلاش می‌کنم با تمام انرژی در زمین مسابقه حاضر شوم.

* در رابطه‌ با ادامه لیگ و چهار بازی باقیمانده چه نظری داری؟

هنوز چیزی تمام نشده است. فوتبال ورزشی است که قابل‌پیش‌بینی نیست. همان‌طور که کادر فنی و آقای مجیدی گفتند، چهار بازی باقیمانده و باید با تمام وجود برویم و آن بازی‌ها را ببریم، رکوردمان را حفظ کنیم، ان‌شاءالله با شرایط خیلی خوبی قهرمان شویم.

آرمان رمضانی

*با هواداران صحبتی داری؟

صحبت که زیاد دارم، ابتدا از آنها تشکر می‌کنم. همیشه و از روز اولی که به اینجا آمدم، به من انرژی مثبت دادند. قطعاً دیدار با شهر خودرو، بهترین روز زندگی من بود. چون هواداران زیادی به استادیوم آمده بودند، ویدئوها و واکنش‌های هواداران را بعد از گل که دیدم، از ته دلم خوشحال شدم و خدا را شکر می‌کنم که این تماشاگران خوشحال به خانه برگشتند و این مهم‌ترین چیز بود.

* جذاب‌ترین ویدئویی که از بازی دیدی کدام بود؟

یک ویدئویی از تماشاگران و داخل سکوها دیدم که برایم خیلی جالب بود. آنجایی که ابتدا ضربه امیرحسین حسین‌زاده به تیرک دروازه برخورد می‌کند و همه تماشاگران افسوس می‌خورند ولی دو ثانیه بعد توپ وارد دروازه شد و همگی خوشحال شدند. به نظر من آن ویدئو خیلی قشنگ بود و اتفاقاً با خود امیرحسین آن ویدئو را دیدیم.

* سؤال آخر، نظرت درباره بازی با فولاد چیست؟

همه می‌دانند فولاد تیم خیلی خوبی است و بازی‌ کردن در زمین این تیم شرایط خاص خودش را دارد. ولی ما با تمام توان‌مان برای برد می‌رویم. این همان چیزی است که کادر فنی و هواداران از ما می‌خواهند. ان‌شاءالله خدا کمک کند که دست پر برگردیم و شرمنده هواداران نشویم.

دیدگاه تان را بنویسید