رمضانی: یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام بود چون پدرم به ورزشگاه آمد/ غفوری: به امید خدا جام را بالای سر می‌بریم

آرمان رمضانی که گل پیروزی بخش استقلال مقابل شهرخودرو را زد، گفت: این یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام بود چون پدرم برای اولین بار به ورزشگاه آمده بود و بازی‌ام را تماشا ‌کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آرمان رمضانی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل شهرخودرو اظهار کرد: لطف خدا و تلاش همه بازیکنان بود. واقعا خوشحالم و این یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام بود چون پدرم برای اولین بار به ورزشگاه آمده بود و بازی‌ام را تماشا ‌کرد. این گل را به پدرم تقدیم می‌کنم. بازی گره خورده بود و توپ‌ها گل نمی‌شدند اما خداراشکر روزی‌اش برای من بود و گل زدم. به امید خدا قهرمان می‌شویم.

غفوری: به امید خدا جام را بالای سر می‌بریم

وریا غفوری کاپیتان استقلال در پایان بازی با شهر خودرو گفت: خدا را شکر، دم همه بچه ها گرم و خدا رو شکر که سه امتیاز این بازی را به دست آوردیم.

او در خصوص اینکه در میانه های بازی از تماشاگران استقلال خواست تیم را تشویق کنند؛ گفت: تیم ما یک تیم جوان است و نیاز به این دارد که از سوی تماشاگران تشویق شود. با تشویق تماشاگران بچه ها انرژی می گیرند و رو به جلو بازی می کنند.

وریا در واکنش به این موضوع که جام به آبی ها نزدیک شده است؛ گفت: خدا را شکر. تیم ما لایق قهرمانی است و هم چنین تماشاگران. ان شاالله بتوانیم جام را به امید خدا بالای سر ببریم.

دیدگاه تان را بنویسید