مجیدی: هنوز 4 هفته مانده/ سیدعباسی: استقلال یار دوازدهم داشت

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی بسیار سخت و پرفشاری مقابل شهر خودرو داشتیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرهاد مجیدی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل شهر خوردو عملکرد شاگردانش و روحیه جنگندگی آنها را ستود. صحبت های سرمربی استقلال در ادامه آمده است.

 بازی سخت و پرفشاری بود

همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم، برای تیم ما بازی بسیار سخت و پرفشاری بود. صحبتی که می‌توانم در مورد تیم شهر خودرو بکنم این است که این تیم نسبت به نیم‌فصل اول، فوق‌العاده پیشرفت کرده است. به آقای سیدعباسی تبریک می‌گویم، واقعاً تیمشان در طول ۹۰ دقیقه با نظم بازی کرد. آنها بازی را برای ما بسیار سخت کرده بودند.

 این همان روحیه جنگندگی است که دوست دارم

به بازیکنانم تبریک می‌گویم. این همان روحیه جنگندگی است که دوست دارم تا دقیقه ۹۰ در استقلال ادامه داشته باشد. از بازیکنانم ممنون هستم. آنها می‌توانند امشب بسیار خوشحال باشند اما فردا که برای تمرین ریکاوری می‌آیند، باید تمام تمرکزشان را برای بازی بعدی مقابل تیم فولاد بگذارند.

 هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است

هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و چهار بازی مانده است. برای بازی با فولاد همان‌طور تمرکز می‌کنیم که دربازی‌های قبلی تمرکز کردیم و توانستیم پیروز شویم. امیدوارم که بتوانیم این روند را حفظ کنیم. مجدداً از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا دقیقه ۹۰ تلاش کردند و از هواداران ممنونم که تیم را حمایت کردند.

 از بزرگان تیم تشکر می‌کنم

از بزرگان تیم تشکر می‌کنم که به من خیلی کمک کردند. چه زمانی که بازی‌ها را بردیم و خوشبختانه که باخت نداشتیم، تنها صحبت من با بازیکنان این بود که مدل استقلال بازی کنند. این همان مدل استقلالی است که تماشاگران تا دقیقه ۹۰ منتظر می‌مانند و منتظر پیروزی تیمشان هستند. سهم عمده مالکیت توپ و جنگندگی تیم و حفظ روحیه را بازیکنان دارند.

داوود سیدعباسی هم پس از شکست در آخرین دقایق در نشست خبری شرکت کرد که گزیده صبحت های وی را در ادامه می خوانید.

استقلال را خوب کنترل کردیم

با توجه به شناخت از تیم استقلال، سعی کردیم در طول بازی آنها را کنترل کنیم و تقریباً بازی به سمت و سویی که ما علاقه داشتیم، می‌رفت. خیلی خوب استقلال را در نیمه اول کنترل کردیم و در نیمه دوم، آنها با شرایطی که داشتند و حمایت هواداران‌شان، به گل رسیدند.

استقلال فقط روی دو سانتر خطرناک شد

مقابل تیم خوب استقلال که از اول فصل تا الان، از تمام بازی‌های خود امتیاز گرفته، خیلی خوب مقاومت کردیم. موقعیت‌های کمی دادیم و فقط روی دو ارسال از جناحین روی دروازه ما خطرساز شدند و در نهایت هم روی یک ارسال به گل رسیدند. آن هم از ناحیه‌ای که جای بازیکن ما به دلیل آسیب‌دیدگی خالی شده بود.

یک لحظه غفلت کردیم و گل خوردیم

غفلت کردن مقابل تیمی مثل استقلال که در توانایی فنی آنها شکی نیست، مجازات دارد. در یک لحظه غفلت کردیم و دو اشتباه کردیم، در حالی‌که ما صاحب توپ بودیم. ابتدا توپ را لو دادیم و در ادامه، در ناحیه‌ای که بازیکن‌مان مصدوم بود و روی زمین بود، استقلال از همان جناح توپ ارسال کرد و در یک رفت و برگشت گل خوردیم.

 

هیچ وقت توصیه به وقت کشی نکرده ام.

 

زمانی که خودم هم فوتبال بازی می‌کردم، فقط دو بار؛ یک بار با برانکارد و یک بار هم همراه پزشک از زمین خارج شدم و الان هم اصلاً چنین توصیه‌ای به بازیکنانم ندارم. اصلاً دنبال این مسائل نیستیم، چون گاهی خودمان هم احتیاج داریم که بازی کنیم. زمانی هم که گل خوردیم، بازیکن ما آسیب دیده بود و روی زمین افتاد، اما گاهی داور مسابقه بازی را نگه می‌داشت و آن صحنه نگه نداشت و ضربه آن را خوردیم. مسلماً این‌طور نیست که از بازیکنان‌مان بخواهیم روی زمین بیفتند و اصلاً از بازیکنانم چنین چیزی نمی‌خواهم. اگر دنبال این مسائل بودیم، خیلی بازی‌ها را در دقایق آخر نمی‌دادیم و مثلاً مقابل گل‌گهر که 3 بر یک جلو بودیم، نتیجه تغییر نمی‌کرد.

تمام بازیکنان ما مصدوم شده‌اند

خودم اتلاف وقت را دوست ندارم و چیزی که برای خودم نمی‌خواهم، برای دیگران هم نمی‌خواهم. در بازیکنانم نیستم که بدانم آنها چه می‌خواهند، اما الان اگر به رختکن ما بروید، تمام بازیکنان ما که روی زمین افتادند و مصدوم شدند، روی پای‌شان یخ گذاشته‌اند. این مساله را قویاً تکذیب می‌کنم. در این بازی پرفشار که بیشتر بازی روی هواست، درگیری وجود دارد و به خصوص در فوتبال الان که بازیکنان تکل می‌زنند و با هم برخورد می‌کنند، احتمال مصدومیت بالا می‌رود. 

از ناحیه بازیکن آسیب دیده‌مان گل خوردیم

عدم تمرکز در اواخر بازی که استقلال همه‌جانبه روی دروازه ما بود، با مصدومیت بازیکن ما همراه شد و درست از همان ناحیه که بازیکن‌مان آسیب دیده بود، گل خوردیم. البته فشار آنچنانی هم نبود و استقلال آن‌طور که ما دوست داشتیم بازی می‌کرد. قبل از دقیقه 75 به آنها موقعیت دادیم، اما اواخر بازی آن‌طور که ما دوست داشتیم، بازی پیش رفت.

استقلال یار دوازدهم داشت

بازی در ورزشگاه آزادی، یعنی داشتن یار دوازدهم. شاید اگر ما هم هواداران‌مان را داشته باشیم و این‌گونه از ما حمایت شود، می‌توانیم با حمایت آنها با تمرکز بیشتری بازی کنیم و به خصوص در دقایق آخر بازی، شرایط بهتری رقم بزنیم. به استقلال تبریک می‌گویم. این ورزشگاه و بازی‌ها با حضور تماشاگران زیباست. بازی بدون تماشاگر، هیچ لذتی ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید