طارمی-نونیز؛ تقابل بهترین های پرتغال در مهم ترین بازی لیگ

دیدار پورتو و بنفیکا علاوه بر حساسیت جدولی، تقابل بهترین مهاجمان فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر پرتغال نیز است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سایت «Goal Point» پرتغال در آستانه دیدار حساس تیم‌های بنفیکا و پورتو در هفته سی‌وسوم لیگ برتر پرتغال، به شرایط این دو تیم در این مسابقه پرداخته که در بخشی از آن آمده است: پورتو در فاصله دو هفته تا پایان لیگ، شش امتیاز بیشتر از اسپورتینگ دارد. عدم برتری در دیدارهای رودررو اما باعث شده است تا پورتو هنوز نتواند جشن قهرمانی بگیرد و برای رسیدن به این هدف به یک امتیاز دیگر نیاز دارد.

همه چیز نشان می‌دهد که پورتو به‌زودی جام قهرمانی را بالای سر می‌برد و تنها این ابهام وجود دارد که این اتفاق در ورزشگاه دا لوز (استادیوم خانگی بنفیکا) رخ می‌دهد یا ورزشگاه دراگائو. بنفیکا نمی‌خواهد ورزشگاه خانگی خود را به محل برگزاری جشن قهرمانی پورتو تبدیل کند.

این مسابقه عرصه تقابل دو خط حمله برتر مسابقات هم خواهد بود. پورتو در 32 دیدار گذشته، 83 بار موفق به گلزنی شده است و مهدی طارمی بهترین مهاجم این تیم محسوب می‌شود. او تاکنون 20 گل به ثمر رسانده است و دومین گلزن برتر لیگ برتر پرتغال محسوب می‌شود. بنفیکا نیز 76 بار توانسته دروازه رقبا را باز کند و داروین نونیز مهاجم این تیم 26 بار گلزنی کرده است و چیزی تا عنوان بهترین مهاجم مسابقات فاصله ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید