پیروزی در آخرین دقیقه از دست پورتو رفت/ هشتمین گل طارمی با یک والی زیبا +ویدیو

پورتو پیروزی دو بر صفر در مقابل براگا را با نتیجه دو بر دو عوض کرد تا هواداران تیم راه راه آبی و سفیدپوش از این که تیمشان از صدر جدول دورتر شده، خشمگین شوند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پورتو بازی برده را با تساوی عوض کرد. مهدی طارمی روی حرکت زیبای کورونا گل دوم پورتو را زد هر چند که کورونا به خاطر اشتباهی بی دلیل دو کارته و اخراج شد تا تیمش را ده نفره کند و زمینه ساز توقف تیمش شود.

هواداران پورتو از کونسیسائو سرمربی تیمشان به خاطر این که دو امتیاز ارزشمند را در مسیر صدرنشینی و قهرمانی لیگ پرتغال از دست داده به شدت عصبانی هستند. پورتو در دقایق 87 و 94 گل خورد و هواداران معتقدند که اگر مربی تیمشان احتیاط بیشتری می کرد و تعویض های درست تری انجام می داد، کار به تساوی کشیده نمی شد. یکی از تعویض های کونسیسائو مربوط به خروج طارمی از زمین بود. بازیکن ایرانی که در بازیهای اخیر درخشان ظاهر شده به شدت مورد اعتماد هواداران پورتو است و به همین خاطر است که اکثر واکنش ها به تعویض وی منفی است و هواداران پورتو معتقدند که مربی تیمشان مرتکب اشتباه بزرگی شده که او را تعویض کرده و بدین ترتیب به حریف فرصت داده تا بدون دغدغه حمله کند و دو امتیاز را واگذار کرده است.پورتو حالا 5 امتیاز تا بنفیکای صدرنشین فاصله دارد.

 

حجم ویدیو: 2.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید