سرمربی پورتو: با لذت تمام پیشرفت طارمی را نگاه می کنم

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو تمجید ویژه ای از مهاجم ایرانی اش یعنی مهدی طارمی انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد

پورتو از ماه اکتبر هیچ شکستی را در لیگ پرتغال تجربه نکرده و در وضعیت بسیار خوبی به سر می برد؛ موضوعی که یکی از مهم ترین دلایل آن خرید های خوب این باشگاه از جمله مهدی طارمی بوده است. با این حال سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو هشدار می دهد که این تیم باید حواس خود را جمع کند چراکه همه چیز می تواند در یک لحظه تغییر کند.

کونسیسائو گفت: " تیم در طول فصل به شکل عجیبی با رشد و پیشرفت مواجه شده است. در آغاز با توجه به تغییراتی که اتفاق افتاد طبیعی بود که ما با شرایط به وجود آمده سازگار نباشیم. این یک تکامل طبیعی است و ما خیلی خوب کار می‌کنیم. با این حال در فوتبال همه چیز بی ثبات است و خوب بودن فقط به بازی بعدی بستگی دارد. اگر پیروز شویم حالمان خوب است و در غیر این صورت خیلی وضعیت خوبی نخواهیم داشت."

کونسیسائو در ادامه به تمجید از مهاجم ایرانی خود یعنی مهدی طارمی پرداخت و گفت: "با لذت تمام به پیشرفت مهدی طارمی نگاه می کنم زیرا این درست بودن تصمیمات من را هم اثبات می کند. البته این دلیلی نیست که من به دنبالش باشم و مهم ترین چیز این است که او بهترین بازی خود را به نمایش می گذارد. طارمی بازیکنی بود که بیشترین دوندگی را در مسابقه قبلی داشت اما این باعث نشد که خطرناک بودن خود و به ثمر رساندن گل را متوقف کند.

وی افزود: از طرف دیگر بخش دیگری از کار مهاجم مربوط به مسائل تیمی است و باید به آن احترام بگذارد. برای بازیکنان مهم است که باور کنند همه در هر زمان مهم هستند و باید تلاش خود را انجام دهند. گاهی اینگونه به طارمی نگاه شد که او باید همان تعداد گل که در ریو آوه به ثمر رساند را در اینجا نیز بزند اما اوضاع به این شکل نیست زیرا اگر اینگونه بود طارمی اکنون نمی‌توانست بازیکنی با ثبات باشد. کارهایی که در مورد او انجام شد هم به نفع خودش بود و هم به سود تیم."

دیدگاه تان را بنویسید